2. სოციალური მეცნიერებები
15 ელემენტი
ყველა კატეგორია
-
ერის ბრენდინგის გამოწვევები პოლიტიკური პოლარიზაციის პირობებში საქართველოში
ანოტაცია : 0PDF (English) : 0 -
მედიის გავლენა სახელოვნებო და ლიტერატურულ პროცესებზე საქართველოსა და ამერიკაში
ანოტაცია : 0pdf (English) : 0 -
მრავალარხიანი დიპლომატიის როლი ქართულ-აფხაზური კონფლიქტის ტრანსფორმაციის კონტექსტში
ანოტაცია : 0PDF (English) : 0 -
სოციალური რეკლამა, როგორც საზოგადოებრივი და სამეცნიერო-კვლევითი რეფლექსიის ფენომენი
ანოტაცია : 0PDF (English) : 0 -
სოციოლოგიური აზროვნება და სოციოლოგიური წარმოსახვა ჩარლზ რაით მილსის მიხედვით
ანოტაცია : 0PDF (English) : 0

