Abstract
Pharmaceutical activities in Georgia were influenced by difficult socio-economic conditions.Primary therapy of pain associated inflammatory diseases of various origins by nonsteroidal, anti-inflammatory drugs was the object of our research. The aim of our study was to investigate marketing features of usage of the non-steroidal anti-inflammatory drug “nurofen”. The results of the research show that both the pharmacists, as well as users first of all are focused on the quality of medicine,therefore both local and foreign-made drug quality should be strictly controlled by the authorities.
References
1. ვ. ერიაშვილი, თ. ზარქუა „ფარმაცევტული მარკეტინგის საფუძვლები”, თბილისი 2009 წ.
2. Psponline.ge
3. http://www.medgeo.net/2009/05/22/nonsteroid/
4. ვ. ერიაშვილი “სოციალური ფარმაცია” 2001წ.
5. ვ. ერიაშვილი, ნ.დუღაშვილი „ფარმაცევტული ბიზნესის საფუძვლები” - 2006 წ.
2. Psponline.ge
3. http://www.medgeo.net/2009/05/22/nonsteroid/
4. ვ. ერიაშვილი “სოციალური ფარმაცია” 2001წ.
5. ვ. ერიაშვილი, ნ.დუღაშვილი „ფარმაცევტული ბიზნესის საფუძვლები” - 2006 წ.
Downloads
Download data is not yet available.
Metrics
Metrics Loading ...