MARKETING ANALYSIS OF NONSTEROIDAL ANTI-INFLAMMATORY DRUG NUROFEN(IBUPROFEN)
PDF

How to Cite

ზარქუა თ. Z. T., ჭუმბურიძე თ. T. T., დუღაშვილი ნ. D. N., ნემსიწვერიძე ნ. N. N., & გაფრინდაშვილი ს. G. S. (2019). MARKETING ANALYSIS OF NONSTEROIDAL ANTI-INFLAMMATORY DRUG NUROFEN(IBUPROFEN). Collection of Scientific Works of Tbilisi State Medical University, 49, 57–59. https://doi.org/10.52340/csw.2015.49.0.57-59

Abstract

Pharmaceutical activities in Georgia were influenced by difficult socio-economic  conditions.Primary therapy of pain associated  inflammatory diseases of various origins by  nonsteroidal,  anti-inflammatory drugs was the object of our research.  The aim of our study was to investigate marketing features of usage of  the non-steroidal anti-inflammatory drug “nurofen”.  The results of the  research show that both the pharmacists, as well as users  first of all are focused on the quality of medicine,therefore both local and foreign-made drug quality  should be strictly controlled by the authorities.

https://doi.org/10.52340/csw.2015.49.0.57-59
PDF

References

1. ვ. ერიაშვილი, თ. ზარქუა „ფარმაცევტული მარკეტინგის საფუძვლები”, თბილისი 2009 წ.
2. Psponline.ge
3. http://www.medgeo.net/2009/05/22/nonsteroid/
4. ვ. ერიაშვილი “სოციალური ფარმაცია” 2001წ.
5. ვ. ერიაშვილი, ნ.დუღაშვილი „ფარმაცევტული ბიზნესის საფუძვლები” - 2006 წ.

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...