ანოტაცია
სტატია განიხილავს თანამედროვე ბიზნეს გარემოს: საინფორმაციო ტექნოლოგიების სერვისების მართვის მნიშვნელობას ბიზნეს პროცესების ზედამხედველობისას ინფორმაციული ტექნოლოგიების ინფრასტრუქტურის (ITIL) საუკეთესო პრაქტიკის გამოყენებით. კვლევა მიზნად ისახავს ზუსტად განსაზღვროს, ჩამოაყალიბოს და შეისწავლოს დაბრკოლებები, რომლებიც წარმოიქმნება ორგანიზაციაში ITIL პროცესების დანერგვის დროს. ასევე გამოყოს, არსებითი ხელშემწყობი ფაქტორები, რომლებიც სასიცოცხლოდ მნიშვნელოვანია წარმატებული იმპლემენტაციის მისაღწევად. გარდა ამისა, სტატია ცდილობს გაარკვიოს ITIL-ის როლი ბიზნეს პროცესების ეფექტურ მართვაში.
წყაროები
Ari Widianto, Apol Pribadi Subriadi IT service management evaluation method based on content, context, and process approach: A literature review, Procedia Computer Science Volume 197, 2022, Pages 410-419 https://doi.org/10.1016/j.procs.2021.12.157
Al-Ashmoery, Yahya & Haider, Hisham & Haider, Adnan & Nasser, Najran & Al-Sarem, Mohammed. (2021). Impact of IT Service Management and ITIL Framework on the Businesses. 1-5. 10.1109/MTICTI53925.2021.9664763. DOI: 10.1109/MTICTI53925.2021.9664763
Nona Otkhozoria, Lily Petriashvili, Ani Kudukhashvili, Nino Kakhurashvili COMPARATIVE ANALYSIS OF COMPLEX INFORMATION SYSTEM TESTING METHODS No 4(82) (2023): World Science https://doi.org/10.31435/rsglobal_ws/30122023/8076
T Lominadze, M Khartishvilli, K Makhashvili, I Gordigze Information and Computer Technology, Modeling and Control - Nova Science Publishers, Inc. 2017
Petriashvili, L., & Khomeriki, I. (2024). The Impact of Artificial Intelligence in the business process in the Phase of Data Analytics Georgian Technical University. Georgian Scientists, 6(1), 38-44.
ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .
საავტორო უფლებები (c) 2024 ქართველი მეცნიერები