სოციალური ტელერეკლამა და აქტუალური პრობლემები
DOI:
https://doi.org/10.52340/spectri.2023.09საკვანძო სიტყვები:
სოციალური რეკლამა, ძალადობა, ბუნების დაცვა, პანდემია, სლოგანიანოტაცია
თანამედროვე პერიოდში სოციალურ რეკლამას მნიშვნელოვანი ადგილი უჭირავს საქართველოს ტელევიზიაში და ეს ბუნებრივიცაა, რადგან რეკლამის ეს სახე მოსახლეობის სამსახურშია ჩაყენებული (ასეთი რეკლამა ხელმოკლე ადამიანების დახმარებისკენ არის მიმართული, არკვევს მოსახლეობას თავის უფლება-მოვალეობებში და .შ.). მათი შექმნის მიზეზები სხვადასხვაა. ზოგიერთ პრობლემას სერიული რეკლამებიც მიეძღვნა. სოციალური რეკლამების თემატიკას განაპირობებს თვითონ ქვეყანა და დრო. სხვადასხვა პერიოდში ქართულ ტელესივრცეში შექმნილი სოციალური რეკლამებიც კონკრეტულ დროს არსებულ პრობლემებს ასახავენ. გაირკვა, წინა წლების რამდენიმე რეკლამა, დღეს ისე აქტუალური აღარ არის იმიტომ, რომ ეს პრობლემა უკვე გადაიჭრა, მაგრამ არის ისეთი საკითხები, რომლებიც ზოგიერთი ახალი თემის (მაგალითად, „კოვიდ19“-ის შესახებ ) პარალელურად, კვლავ პრობლემად დარჩა და ამიტომ, მათ შესახებ ისევ გადაიღეს რეკლამები.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
ბელჩი ჯ.ი.,ბელჩი მ.ე. რეკლამა და პრომოცია, სან დიეგოს სახელმწიფო უნივერსიტეტი, 2013
დალი გ, მილსი რ, რეკლამა მარტივად, 2017.
ჩართოლანი გ., ტელე რადიო ჟურნალისტიკა (რეკლამა და ჟურნალისტიკა), 2008.
საქართველოს კანონი მაუწყებლობის შესახებ. https://matsne.gov.ge/ka/document/download/32866/0/ge/pdf#
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
როგორ უნდა ციტირება
გამოცემა
სექცია
ლიცენზია
ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .