ვენოპროტექტორული მოქმედების პრეპარატის - დეტრალექსის მარკეტინგული კვლევა

ვენოპროტექტორული მოქმედების პრეპარატის - დეტრალექსის მარკეტინგული კვლევა

ავტორები

  • თეა ზარქუა
  • მაია ბერიძე
  • ირინე კეკელიძე

DOI:

https://doi.org/10.52340/jecm.2023.01.17

საკვანძო სიტყვები:

Marketing research, venoprotective, drug, Detralex

ანოტაცია

დღევანდელი მდგომარეობით, ვენების ვარიკოზული გაგანიერება აღენიშნება განვითარებული ქვეყნების შრომისუნარიანი მოსახლეობის 10-40%-ს. ამ პათოლოგიის მართვის ყველაზე ეფექტურ საშუალებას წარმოადგენს ვენოპროტექტორული მოქმედების პრეპარატები. კვლევის მიზანს წარმოადგენდა პრეპარატ "დეტრალექსის" მარკეტინგული ანალიზი, რომელმაც ცხადყო, რომ პაციენტთა უმრავლესობა იცნობს და გამოუყენებია დეტრალექსი, მიმართავს თვითმკურნალობას და საკუთარ ჯანმრთელობაზე თავად იღებს პასუხისმგებლობას. მედიკამენტების შერჩევის დროს პაციენტების უმრავლესობისთვის პრიორიტეტულია ფასი, რაც გამოწვეულია ქვეყანაში არსებული სოციალური მდგომარეობით.

Downloads

Download data is not yet available.

წყაროები

ხარკევიჩი დ. ფარმაკოლოგია// თბილისი 2008 წ.

ფარმაცევტული კომპანია servier.

Котлер Ф. Основы маркетинга – Москва. 1996.

Mkurnali.ge

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-03-02

როგორ უნდა ციტირება

ზარქუა თ., ბერიძე მ., & კეკელიძე ი. (2023). ვენოპროტექტორული მოქმედების პრეპარატის - დეტრალექსის მარკეტინგული კვლევა. ექსპერიმენტული და კლინიკური მედიცინა, (1). https://doi.org/10.52340/jecm.2023.01.17

გამოცემა

სექცია

Articles

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები

მსგავსი სტატიები

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.

Loading...