ვენოპროტექტორული მოქმედების პრეპარატის - დეტრალექსის მარკეტინგული კვლევა
DOI:
https://doi.org/10.52340/jecm.2023.01.17საკვანძო სიტყვები:
Marketing research, venoprotective, drug, Detralexანოტაცია
დღევანდელი მდგომარეობით, ვენების ვარიკოზული გაგანიერება აღენიშნება განვითარებული ქვეყნების შრომისუნარიანი მოსახლეობის 10-40%-ს. ამ პათოლოგიის მართვის ყველაზე ეფექტურ საშუალებას წარმოადგენს ვენოპროტექტორული მოქმედების პრეპარატები. კვლევის მიზანს წარმოადგენდა პრეპარატ "დეტრალექსის" მარკეტინგული ანალიზი, რომელმაც ცხადყო, რომ პაციენტთა უმრავლესობა იცნობს და გამოუყენებია დეტრალექსი, მიმართავს თვითმკურნალობას და საკუთარ ჯანმრთელობაზე თავად იღებს პასუხისმგებლობას. მედიკამენტების შერჩევის დროს პაციენტების უმრავლესობისთვის პრიორიტეტულია ფასი, რაც გამოწვეულია ქვეყანაში არსებული სოციალური მდგომარეობით.
Downloads
წყაროები
ხარკევიჩი დ. ფარმაკოლოგია// თბილისი 2008 წ.
ფარმაცევტული კომპანია servier.
Котлер Ф. Основы маркетинга – Москва. 1996.
Mkurnali.ge