მარკეტინგ-მიქსის კონცეფცია რეგიონალური მარკეტინგის ჭრილში
ჩამოტვირთვები
სტატია ეძღვნება თანამედროვე ქვეყნის რეგიონების მიერ მენეჯმენტში მარკეტინგული მიდგომის გამოყენების მიზანშეწონილობის დასაბუთებას. მასში განსაზღვრულია ტერიტორიული მარკეტინგის არსი, ასევე განსხვავებულია და დეტალურადაა განხილული რეგიონული მარკეტინგი, მარკეტინგული მიქსის ელემენტები, კერძოდ:
- რეგიონული პროდუქტი.
- სახელშეკრულებო პოლიტიკა;
- საკომუნიკაციო პოლიტიკა;
კვლევის შედეგად, შეიძლება შემდეგი დასკვნის გაკეთება: რეგიონული მარკეტინგული მარკეტინგ-მიქსის კონცეფციის არსი მდგომარეობს რეგიონის ტერიტორიის მარკეტინგის სისტემატურ მიდგომაში, რეგიონული მარკეტინგული მიქსის ელემენტების სტრუქტურირებაში და მათ ფრთხილად შემუშავებაში შემდგომი წარმატებული განხორციელების მიზნით. მარკეტინგის მიქსის კონცეფციის რეგიონალურ მარკეტინგში გამოყენების ყველაზე მნიშვნელოვანი უპირატესობაა თანამედროვე საბაზრო ინსტრუმენტების გამოყენება რეგიონული განვითარების უზრუნველსაყოფად, რაც შეამცირებს სახელმწიფოს როლს ეკონომიკაში და დაამყარებს რეგიონული ეკონომიკის თვითრეგულირებას, რაც გაზრდის რეგიონული მართვის ეფექტურობა და ქვეყნის რეგიონების კონკურენტუნარიანობა გლობალურ დონეზე.
Downloads
ჯაში ჩ. „სოციალური მარკეტინგის საფუძვლები“ . გამომცემლობა «უნივერსალი» თბილისი 2012 წელი გვ. 304.
ვალიშვილი თ., უკლება შ.,. მომსახურების მარკეტინგი. რიდერი, ელ.ვერსია. 2024. 235 გვ.
Christopher Lovelock, JochenWirtz. Services Marketing: People, Technology, Strategy. 9 th edition, PrenticeHall, 2022
Debra Z. Basil, Michael D. Basil. Social Marketing in Action: Cases from Around the World. Springer Nature Switzerland AG 2019
საავტორო უფლებები (c) 2025 ქართველი მეცნიერები

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

