ბუნებრივი წევის სიდიდისა და მიმართულების სეზონური ცვალებადობა რიკოთის საავტომობილო გვირაბში
PDF (ქართული) (English)

როგორ უნდა ციტირება

ო. ლანჩავა, & ნ. შურაძე. (2021). ბუნებრივი წევის სიდიდისა და მიმართულების სეზონური ცვალებადობა რიკოთის საავტომობილო გვირაბში: СЕЗОННОЕ ИЗМЕНЕНИЕ ВЕЛИЧИНЫ И НАПРАВЛЕНИЯ ЕСТЕСТВЕННОЙ ТЯГИ В РИКОТСКОМ АВТОМОБИЛЬНОМ ТОННЕЛЕ. ქართველი მეცნიერები, 3(1). https://doi.org/10.52340/gs.02.21.289

ანოტაცია

საუღელტეხილო გვირაბებში ბუნებრივი წევა განპირობებულია პორტალების განლაგების ადგილის კლიმატურ ზონათა განსხვავებულობით, გარემომცველ ქანთა მასივთან თბომასაგაცვლის გამო გვირაბში ჰაერის ტემპერატურისა და ფარდობითი ტენიანობის ცვალებადობით ატმოსფერულთან შედარებით და სატრანსპორტო საშუალებათა მოძრაობით. ბუნებრივი წევის დეპრესია შეიძლება წარმოვადგინოთ ჯამის სახით.

https://doi.org/10.52340/gs.02.21.289
PDF (ქართული) (English)

წყაროები

Eugenio А. Merzagora.The World’s longest Tunnel Page (The Internet).

Gunnar Lotsberg. Content of BHR Group Publication. Summary of paper presented at_the 9th International conference on Aerodynamics and Ventilation of Vehicle Tunnels held in Aosta Valley, Italy, 6-8 October, 1997.

Creative Commons License

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

საავტორო უფლებები (c) 2021 O. Lanchava, N. Shuradze

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...