სკოლამდელი საგანმანათლებლო დაწესებულებისა და მშობლების თანამშრომლობის შინაარსი და ფორმები
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2024.32.20საკვანძო სიტყვები:
სტრესი, ნეგატიური ქცევა, თანამონაწილეობა, ზრუნვა, დახმარება, აქტივობა, ძალისხმევაანოტაცია
სკოლამდელი დაწესებულება ბავშვის ცხოვრებაში საგანმანათლებლო ინსტიტუციის პირველი ეტაპია, რომელიც მშობლებთან ყველაზე მჭიდრო თანამშრომლობაზეა დამყარებული. ამ დაწესებულებებში მშობლები უნდა აღიქმებოდნენ საგანმანათლებლო პროცესის ძირითად ფიგურებად, ხოლო მშობლები ბაღს უნდა იღებდნენ, როგორც სახლს, სადაც მათი შვილები კომფორტულად არიან და ზრუნვისა და სიყვარულის ობიექტს წარმოადგენენ.
სტატიაში განვიხილავთ ოჯახსა და ბაღს შორის თანამშრომლობის ძირითად მიმართულებებსა და ფორმებს. ყურადღებას ვამახვილებთ, რომ თითოეულ მათგანს უნდა ახსოვდეს, რომ მათ საერთო მიზანი გააჩნიათ და ამ მიზნის მისაღწევად დიდი შრომა, მოთმინება, ძალისხმევა და გულწრფელი სიყვარულია საჭირო.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელმწიფო სტანდარტები.World Vision. Georgia. pdf
დოლიძე ხ., ცინცაძე ნ., კუხალეიშვილი თ/, ჯიჯავაძე ნ., ბალანჩივაძე ი., გრიგოლია ი., აბაკელია ნ., ბაგა-ბაღის აღმზრდელ-პედაგოგის სახელმძრვანელო. თბილისი 2015. pdf
ზვერევა, კროტოვა 2010: Зверева О.Л., Кротова Т.В. Общение педагога с родителями в ДОУ: Методический аспект.- М.: ТЦ Сфера, 2010.
სალნიკოვა 2017: Сальникова Т.Г. Активные методы обучения в повышении профессиональной компетентности педагогов ДОУ: из опыта работы.– СПб. 2017.
შიტოვა 2009: Работа с родителями: практические рекомендации и консультации по воспитанию детей 2-7 лет / авт.- сост. Е. В. Шитова. - Волгоград: Учитель, 2009.