ლიტერატურული წრე, როგორც კომპლექსური შემაჯამებელი დავალების ფორმა სკოლის საბაზო და საშუალო საფეხურზე

ლიტერატურული წრე, როგორც კომპლექსური შემაჯამებელი დავალების ფორმა სკოლის საბაზო და საშუალო საფეხურზე

ავტორები

  • სოფიო ქიტესაშვილი

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2023.27

საკვანძო სიტყვები:

„ლიტერატურული წრე“, კომპლექსური დავალება, შემაჯამებელი დაავალება

ანოტაცია

შემოთავაზებული აქტივობა „ლიტერატურული წრე“ მორგებულია კომპლექსური შემაჯამებელი დავალების ინდივიდუალურ მოთხოვნებს, ეროვნული სტანდარტის გათვალისწინებით, შესაფერის საფეხურზე. ცოდნის სხვადასხვა დონისა და შესაძლებლობის მოსწავლეები ერთიანდებიან ჯგუფებში, მაგრამ, ამავე დროს, თითოეულს განსაზღვრული ფუნქცია, როლი, აკისრიათ. დავალება დიფერენცირებულია, რაც მოსწავლის ინდივიდუალურად შეფასების საშუალებას იძლევა, შესაბამისი რუბრიკით. ამ მეთოდის გამოყენებით, ჯგუფის ყოველი წევრი, მისი ცოდნის დონის, შესაძლებლობისა და ჩართულობის ხარისხის გათვალისწინებით, რელევანტურად და ობიექტურად ფასდება.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-05-21

როგორ უნდა ციტირება

გამოცემა

სექცია

სწავლების მეთოდიკა
Loading...