Implementing Positive Pedagogy in Teaching English as a Foreign Language

Implementing Positive Pedagogy in Teaching English as a Foreign Language

ავტორები

  • ლეილა დიასამიძე ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • თეონა თედორაძე ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2023.25

საკვანძო სიტყვები:

ემოციური ინტელექტი, პოზიტიური პედაგოგიკა, თანაგრძნობა, პოზიტიური აზროვნება, ოპტიმიზმის დიდაქტიკა

ანოტაცია

სტატია ეხება პოზიტიური პედაგოგიკის აქტუალურ პრობლემას იმ სტუდენტების პროფესიული მომზადების კუთხით, რომლებიც სწავლობენ ინგლისურს, როგორც უცხო ენას. ნაშრომში წარმოდგენილია პოზიტიური პედაგოგიკის ფუნდამენტური ცნებები, რომლებიც ავითარებს მოსწავლეებში პოზიტიურ აზროვნებას. პოზიტიური პედაგოგიკა ვითარდება ოპტიმიზმის დიდაქტიკის ფარგლებში, რაც შესაძლებელს ხდის პედაგოგიური რესურსებისა და საშუალებების ეფექტურად გამოყენებას. უმაღლესი განათლების განვითარების ტენდენციები არა მხოლოდ პატივს სცემს უახლეს სასწავლო ტექნოლოგიებს და ზრუნავს პროფესიული აზროვნების ფორმირების მეთოდებზე, არამედ ცდილობს აღზარდოს 21-ე საუკუნის სპეციალისტი, როგორც შემოქმედებითი და ჰუმანური პიროვნება. სტატიაში ამ კონტექსტშია განხილულია პოზიტიური პედაგოგიკის სპეციფიკა და მოცემულია კონკრეტული რეკომენდაციები მეთოდებისა და პრაქტიკული ხასიათის ამოცანების სახით. ასევე, წარმოდგენილია ემოციური ინტელექტის კონცეფცია, რომელიც გულისხმობს თვითრეგულირებისა და კომუნიკაციის კონსტრუქციულად აგების უნარს. სტუდენტების პროფესიული განვითარებისათვის აუცილებელია ინგლისურის გაკვეთილებზე ემოციური სფეროს თანმდევი პროცესების მოდელირება. შესაბამისად, განხილულია მეთოდები, რომლებიც ხელს უწყობს სტუდენტების როგორც ემოციური ინტელექტის განვითარებას ინგლისურის გაკვეთილებზე, ისე ინგლისური ენის ეფექტურ ათვისებას. 

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

Bar-On, R. (2004). Bar-On Emotional Quotient Inventory (EQ-i): A Measure of Emotional Intelligence. Technical Manual. Toronto. Canada: Multi-health Systems.

Cohen, J. (2006). Social, emotional, ethical, and academic education: creating a climate for learning, participation in democracy, and well-being. Harvard Educational Review 76 (2). pp.201-237.

Dubé, M. et Tardif, J. (2010). Mémento pédagogique: petit guide pour grands enseignants. Rimouski : UQAR.

Ellis A., Dryden W. (1997). The Practice of Rational Emotive Behavior Therapy. New York: Springer Publishing Company.

Gardner, H. (1993). Multiple Intelligences: The Theory in Practice. New York: Basic Book.

Gaudreau, N. et de Grandpré, M. (2012). Promouvoir les comportements positifs des étudiants par une gestion de classe efficace. Le Tableau. Volume 1. No 6.

Goleman, D. (1998). Working with emotional Intelligence. New York: Bantam Books.

Izard, C. (1991). The Psychology of Emotions. New York: Plenum.

Legendre, R. (2005). Dictionnaire actuel de l’éducation (3e éd.). Montréal : Guérin Éditeur.

Mayer, J. D., Salovey, P., Caruso, D. R., & Sitarenios, G. (2001). Emotional intelligence as a standard intelligence. Emotion, 1(3), P. 232–242. https://doi.org/10.1037/1528-3542.1.3.232

Ménard, L. et St-Pierre, L. (2014). Se former à la pédagogie de l’enseignement supérieur. Montréal : Association québécoise de pédagogie collégiale (AQPC).

Nault, T. et Lacourse, F. (2008). La gestion de classe. Une compétence à développer. Anjou: Les Éditions CEC.

O’Neill, S. C. et Stephenson, J. (2011). The Measurement of Classroom Management Self-Efficacy : a Review of Measurement Instrument Development and Influences. Education Psychology, 31(3), 261-299.

Rogers C. R. (1965). The concept of the fully functioning person Pastoral Psychology. 16: 21-33. DOI: 10.1007/Bf01769775

Salovey P., Mayer D. (1990). Emotional Intelligence // Imagination, Cognition and Personality. Vol. 9. P. 185-211.

Seligman, M. E. P. Flourish. (2011). A Visionary New Understanding of Happiness and Well-being / Martin E. P. Seligman. New York: Free Press

Shirzad Chamin. (2017). Pozitivnyy intellekt. Pochemu tolʹko 20% lyudey po-nastoyashchemu raskryvayut svoy potentsial i kak popastʹ v ikh chislo. Moskva, Eksmo.[ Shirzad Chamin. (2017). Positive Intelligence. Why only 20% of people truly reach their potential and how to become one of them. Moscow: Eksmo].

Svinivki, M. et Mc Keachie, W-J. (2011). Mc Keachie’s teaching Tips: Strategies, Research, and Theory for College and University Teachers. Belmont: Wadsworth, Cengage Learning.

Амонашвили, Ш. A, - Основы гуманной педагогики. Улыбка моя, где ты? Книга 1.Изд. «Свет». 2014.

Online sources:https://pedagogie.uquebec.ca/le-tableau/promouvoir-les-comportements-positifs-des-etudiants-par-une-gestion-de-classe-efficace; Étudier à l’américaine : trois questions à Karine Chaux, directrice du CEFAM à Lyon https://www.letudiant.fr/etudes/ecole-de-commerce/etudier-a-l-americaine-3-questions-a-karine

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-05-21

გამოცემა

სექცია

სწავლების მეთოდიკა
Loading...