Love Distance - თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტთა დამოკიდებულება დისტანციურ სწავლების მიმართ

Love Distance - თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტთა დამოკიდებულება დისტანციურ სწავლების მიმართ

ავტორები

  • მარიამ ზაქარიაშვილი იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსტიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/tuw.2023.01.36.22

საკვანძო სიტყვები:

Distance Education, Online Education, Love Distance

ანოტაცია

ნაშრომი ეძღვნება თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტთა დამოკიდებულების შესწავლას დისტანციურ სწავლების მიმართ, რაც დაფუძნებულია დისტანციური განათლების (Distance Education)  სასწავლო პროექტის  ფარგლებში
2020-2023 წლებში  საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაში ჩატარებულ  კვლევებზე.

ნაშრომში აღწერილია დისტანციური სწავლების  არსი, მისი განვითარების ეტაპები.  დისტანციური სწავლების ტექნოლოგიები საკუთარ პედაგოგიურ პრაქტიკაში, გამახვილებულია ყურადღება დისტანციური სწავლების აქტუალობაზე საგანმანათლებლო სივრცეში. წარმოდგენილია კვლევის მეთოდოლოგია.

კვლევები ჩატარებულია Google Classroom სასწავლო მართვის სისტემის გარემოში
Google Forms ონლაინ გამოკითხვის ფორმატით ლიკერტის სკალის და ღია ანკეტური კითხვარების ბმულების გამოყენებით. ნაშრომს თანამიმდევრობით ახლავს კითხვარების ტექსტები სტუდენტთა პასუხებით, რაც  დადასტურებულია შესაბამისი ვიზუალური გრაფიკული გამოსახულებებით.

კვლევის შედეგები წარმოდგენილია პანდემიის პერიოდში - განათლება აუდიტორიის გარეთ „ონლაინ განათლება“ „Online Education“ და  პანდემიის შემდგომ პერიოდში - განათლება აუდიტორიის შიგნით  „მიყვარს დისტანცია“ „Love Distance “.

ნაშრომში განსაკუთრებულ ყურადღებას იპყრობს კვლევის შედეგების შედარებითი ანალიზი პანდემიისა და პანდემიის შემდგომი პერიოდისათვის. კვლევის შედეგების ანალიზის საფუძველზე წარმოდგენილია დასკვნები, რაც ადასტურებს  სტუდენტთა დადებით დამოკიდებულებას დისტანციური სწავლების მიმართ, „love Distance“ წარმატებულობას.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

ავტორის ბიოგრაფია

მარიამ ზაქარიაშვილი, იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსტიტეტი

Associate Professor of Information Technology

წყაროები

ვერულავა თ., (2021): დისტანციური სწავლება - 21-ე საუკუნის ახალი ტენდენცია გლობალური პანდემიის ხანაში. https://dspace.tsu.ge/server/api/core/bitstreams/7a82184a-570d-4e47-b1bc-4c2a7abb273e/content [წვდომა 01.23.2024 ]

გიორგობიანი მ., ტიკიშვილი მ., ფირცხალაშვილი დ. (2021) პანდემია და დისტანციური სწავლება - პროფესორ-მასწავლებელთა და სტუდენტთა შეხედულებების შედარებითი ანალიზი.

https://dspace.tsu.ge/server/api/core/bitstreams/9caf3054-33a1-47df-99bb-2f4a315cd7d7/content [წვდომა 01.23.2024 ]

მურღულია გ. მთავარი რედაქტორი. კაპანაძე თ. პროექტის ხელმძღვანელი (2021): სახელმძღვანელო. დისტანციური სწავლების მართვა. პრაქტიკული სახელმძღვანელო სკოლის ადმინისტრატორებისათვის. საქართველოს სკოლის ადმინისტრატორთა ასოციაცია, https://www.gpf.ge/ თბილისი. გამომცემლობა „საარი“. ISBN 978-9941-477-98-0

https://mes.gov.ge/uploads/covid/distanciuri-swavleba%20-%2008%2002%202021.pdf [წვდომა 01.23.2024]

Akther Md Uddin (2014) Сравнительный анализ личностных и мотивационных особенностей студентов очного и дистанционного обучения(на примере студентов-психологов) DOI: 10.13140/RG.2.2.14146.79040 [accessed Jan 23 2024].

https://www.researchgate.net/publication/308109635_Sravnitelnyj_analiz_licnostnyh_i_motivacionnyh_osobennostej_studentov_ocnogo_i_distancionnogo_obuceniana_primere_studentov-psihologov

https://www.researchgate.net/publication/308109635_Sravnitelnyj_analiz_licnostnyh_i_motivacionnyh_osobennostej_studentov_ocnogo_i_distancionnogo_obuceniana_primere_studentov-psihologov?channel=doi&linkId=57da308408ae6399a39aeb67&showFulltext=true [accessed Jan 23 2024].

Dedyukhin D.D., Balandin A.A., Popova E.I. (2020): Distance learning in the higher education system: problems and prospects. (Дистанционное обучение в системе высшего образования: проблемы и перспективы )World of Science. Pedagogy and psychology, [online] 5(8). Мир науки. Педагогика и психология / World of Science. Pedagogy and psychology https://mir-nauki.com 2020, №5, Том 8 / 2020, No 5, Vol 8 https://mir-nauki.com/issue-5-2020.html URL статьи: https://mir-nauki.com/PDF/25PDMN520.pdf Available at: https://mir-nauki.com/PDF/25PDMN520.pdf (in Russian) https://mir-nauki.com/PDF/25PDMN520.pdf [accessed Jan 23 2024].

ERASMUS plus PRINTeL Project - PRINTeL: CHANGE IN CLASSROOM: Promoting Innovative

Teaching & Learning To Enhance Student Learning Experience in Eastern Partnership Countries http://www.printel.am/ https://www.youtube.com/@erasmusplusprintelproject5149 [accessed Jan 23 2024].

ERASMUS Plus Project – LoveDistance: Optimization Of Teaching And Academic Inclusion Using Distance Learning And Teaching. https://www.facebook.com/CBHELoveDistance/ [accessed Jan 23 2024].

Florence Martin., Beth Oyarzun (2017): Distance Learning. Foundations of Learning and Instructional Design Technology. Publisher: Edtech Books https://www.researchgate.net/publication/335798695_Distance_Learning#fullTextFileContent [accessed Jan 23 2024].

Khositashvili, G., Nana Makaradze, & Tamar Aslanishvili. (2022). Students and lecturers perception of equity, access and democratization in higher education in Georgia. PRATICA - Multimedia Research Journal on Pedagogical Innovation and E-Learning Practices, 5(1), 72–96. https://doi.org/10.34630/pel.v5i1.4472

[accessed Jan 23 2024].

Pedro, N.S. & Kumar, S. (2020). Institutional support for online teaching in quality assuranceframeworks. Online Learning, 24(3), 50-66. https://doi.org/10.24059/olj.v24i3.2309

(1) (PDF) Institutional Support for Online Teaching in Quality Assurance Frameworks. Available from: https://www.researchgate.net/publication/344057862_Institutional_Support_for_Online_Teaching_in_Quality_Assurance_Frameworks [accessed Jan 23 2024].

Swapna Kumar., Albert D. Ritzhaupt., Neuza Sofia Pedro (2022) Development and validation of the Online Instructor Support Survey (OISS). Online Learning 26(1) DOI: 10.24059/olj.v26i1.2622 [accessed Jan 23 2024].

UNESCO - United Nations Educational, Scientific and Cultural Organization. (2022): OPEN AND DISTANCE LEARNING. TRENDS, POLICY AND STRATEGY CONSIDERATIONS. Coordinator: Evgueni Khvilon; Editorial coordinator: Mariana Patru. Printed in France ED.2003/WS/50 https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000128463 [accessed Jan 23 2024].

Актхер Мд. Уддин (2014): СРАВНИТЕЛЬНЫЙ АНАЛИЗ ЛИЧНОСТНЫХ И МОТИВАЦИОННЫХ ОСОБЕННОСТЕЙ СТУДЕНТОВ ОЧНОГО И ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ (на примере студентов-психологов) . ДИССЕРТАЦИЯ на соискание ученой степени кандидата психологических наук

https://www.academia.edu/35387685/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 [accessed Jan 23 2024].

Дистанционное обучение - wikipedia https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%94%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D1%86%D0%B8%D0%BE%D0%BD%D0%BD%D0%BE%D0%B5_%D0%BE%D0%B1%D1%83%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%B8%D0%B5 [accessed Jan 23 2024].

Корнеев, Алексей Николаевич Толоконникова, Екатерина Владимировна (2019) К 672 Дистанционное обучение: будущее развития образования. Учебно-методическое пособие – М.: Мир науки, 2019 – Режим доступа: http://izdmn.com/PDF/13MNNPU19.pdf — Загл. с экрана. ISBN 978-5-6042806-3-8 [accessed Jan 23 2024].

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-03-29

როგორ უნდა ციტირება

ზაქარიაშვილი მ. (2024). Love Distance - თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სტუდენტთა დამოკიდებულება დისტანციურ სწავლების მიმართ. თელავის უნივერსიტეტის სამეცნიერო შრომათა კრებული, (1(36), 150–161. https://doi.org/10.52340/tuw.2023.01.36.22

გამოცემა

სექცია

კომპიუტერული მეცნიერება
Loading...