ელექტრონული სწავლების პრაქტიკა MOODLE -LESSON
PDF (English)

საკვანძო სიტყვები

Moodle
LMS
ადაპტირებული ლექცია LESSON
ასინქრონული ელექტრონული სწავლება

კატეგორიები

როგორ უნდა ციტირება

ზაქარიაშვილი მ. (2024). ელექტრონული სწავლების პრაქტიკა MOODLE -LESSON. ქართველი მეცნიერები, 6(1), 103–111. https://doi.org/10.52340/gs.2024.06.01.13

ანოტაცია

ნაშრომში განხილულია ელექტრონული სწავლების პრაქტიკული საკითხები. კვლევის  ინსტრუმენტად შერჩეულია უფასოდ გავრცელებადი სწავლების მართვის ღია სისტემა Moodle LMS (Learning Management System). წარმოდგენილია სისტემის ძირითადი პედაგოგიური და ტექნოლოგიური ასპექტები. მისი ლოკალურ ინტერნეტ სივრცეში ინსტალაციისათვის საჭირო აუცილებელი განმარტებები; მოცემულია რეკომენდაციები სასწავლო კურსის მნიშვნელოვანი აქტივობის, სახელდობრ, ადაპტირებული „ლექციის“ Lesson დაგეგმვისა და აგების საფეხურების შესახებ.  წარმოდგენილია მასწავლებლისა და სტუდენტის პოზიციები Moodle-LMS ლოკალურ სერვერულ გარემოში.  განხილულია პრაქტიკული მოდელის „Moodle-ს აუდიტორიაში“ აქტივობა „ლექციის“  გამოყენების უპირატესობები ტრადიციულ აუდიტორიასთან შედარებით, როგორც სასწავლო პროცესში სტუდენტთა აქტიური ჩართულობის, ასევე, სტუდენტთა დამოუკიდებელი მუშაობის რეალიზებისათვის   ლოკალური  ასინქრონული  ჩართულობის  პირობებში. ნაშრომში წარმოდგენილ ინსტრუქციებს ახლავს ნაშრომის ავტორის მიერ მომზადებული დამატებითი საპრეზენტაციო რესურსების გაზიარების ბმულები, რაც  საშუალებას აძლევს   მკითხველს დეტალურად გაეცნოს  საჭირო ინფორმაციას.

https://doi.org/10.52340/gs.2024.06.01.13
PDF (English)

წყაროები

Documentation (2023)

https://docs.moodle.org/402/en/Main_page

https://docs.moodle.org/402/en/Course_homepage

https://docs.moodle.org/402/en/Activities

https://docs.moodle.org/402/en/Lesson_activity

Moodle 4.0 course creation (2021) https://docs.moodle.org/dev/images_dev/2/2b/Moodle_4.0_course_creation.pdf

Spring 2023 Moodle 4.0 Update Help Guide . Center for Learning & Teaching

https://www.occc.edu/wp-content/uploads/Spring-2023-Moodle-4.0-Update-Help-Guide-for-Instructors-1.pdf

ზაქარიაშვილი, მ., ჭიჭაშვილი, ი. (2018). MOODLE-LMS პედაგოგიური და ტექნოლოგიური ასპექტები. თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. UDC(უაკ) -37.091.315.7 ზ-392; ISBN 978-9941-26-330-9; 0179 თბილისი: გამომცემლობა „უნივერსალი“, E-mail: universal@internet.ge. (გვ. რაოდ.: 110)

ზაქარიაშვილი, მ., ჭიჭაშვილი, ი. (2018). MOODLE-LMS ონლაინ-კურსის გზამკვლევი. თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი. UDC(უაკ) -37.091.315.7 ზ-392; ISBN 978-9941-26-330-9; 0179 თბილისი: გამომცემლობა „უნივერსალი“, E-mail: universal@internet.ge. (გვ. რაოდ.: 100)

ზაქარიაშვილი, მ., ჭიჭაშვილი, ი. (2017, ოქტომბერი). ინტერაქტიური ტესტირების ტექნოლოგია - ელექტრონული სასწავლო მართვის სისტემა - MOODLE. თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი.

IV საერთაშორისო საერთაშორისო კონფერენცია “კულტურათშორისი დიალოგები“ შრომების კრებული. გვ.242-247 www.tesau.edu.ge უაკ(UDC)008.1 კ-999; ISSN 2233-3401; 9772233340000. გამომცემლობა - „მერიდიანი“, თბილისი.

ზაქარიაშვილი, მ. (2018, ივნისი). საერთაშორისო პროექტში - „უმაღლესი განათლების ხელმისაწვდომობის პროგრამების შემუშავება მოწყვლადი ჯგუფებისა და რეგიონებისათვის - DARE (Developing programs for Access of Disadvantaged groups of people and Regions to Higher Education) Erasmus+“ ისრაელი, ჰაიფას უნივერსიტეტი – თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის MOODLE-LMS ციფრული სასწავლო გარემოს ჩართულობის შესახებ. თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სამეცნიერო შრომების კრებული, ტომი N1 (31), გვ. 139-143 http://tesau.edu.ge/files/8/2018.pdf

ზაქარიაშვილი, მ., ჭიჭაშვილი ი. (2017, ივლისი). ელექტრონული სასწავლო გარემოს პედაგოგიური და ტექნოლოგიური ასპექტები MOODLE-LMS . აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი, ქუთაისი, საქართველო. VIII საერთაშორისო სამეცნიერო-პრაქტიკული კონფერენცია „ინტერნეტი და საზოგადოება“ . www.inso.ge ინსო-2017. კონფერენციის მასალები. გვ. 222-227 ქუთაისი, საქართველო. ISBN 978-9941-408-85-4.

Creative Commons License

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

საავტორო უფლებები (c) 2024 ქართველი მეცნიერები

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...