ბუნებრივი წევის დეპრესიის ძირითადი მდგენელის განსაზღვრა სატრანსპორტო გვირაბებში
PDF (English)

საკვანძო სიტყვები

ბუნებრივი წევა
სატრანსპორტო გვირაბები

როგორ უნდა ციტირება

ლანჩავა ო. ., & ნანი შურაძე. (2021). ბუნებრივი წევის დეპრესიის ძირითადი მდგენელის განსაზღვრა სატრანსპორტო გვირაბებში: ბეჭდური ვერსია გამოქვეყნებულია: ჟურნალი „ენერგია“ თბილისი 2005. No4(36), ნაწ. 2. ქართველი მეცნიერები, 2(2). https://doi.org/10.52340/gs.02.20.252

ანოტაცია

 საუღელტეხილო გვირაბები, როგორც წესი, ერთმანეთისაგან განსხვავებულ კლიმატურ ზონებს აკავშირებს რაც ბუნებრივი წევის განმაპირობებელი არსებითი ფაქტორია. სატრანსპორტო საშუალებების მოძრაობით აღძრული ბუნებრივი წევის დეპრესია არ არის დამოკიდებული პორტალების განლაგების ადგილის კლიმატური ზონების განსხვავებულობაზე, ხოლო სავენტილაციო ნაკადის პარამეტრების სადღეღამისო და სეზონური ფლუქტუაციების მიერ გამოწვეული ბუნებრივი დეპრესია მისი საერთო სიდიდის 1-5 %-ის ფარგლებში მერყეობს.

https://doi.org/10.52340/gs.02.20.252
PDF (English)
Creative Commons License

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

საავტორო უფლებები (c) 2021 O. A. Lanchava, Nani Shuradze

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...