ანოტაცია
სტატია ორი ნაწილისაგან შედგება. მისი პირველი ნაწილი თეორიულია და სოციალურ-ტექნოლოგიური მუტაციების ეპოქაში განათლების მომავალს შეეხება, რასაც საფუძვლად ელვინ ტოფლერის „განათლების ფუტუროლოგიური კონცეფცია“ და ზიგმუნტ ბაუმანის „თხევადი განათლების თეორია“ უდევს (ა. ბერძენიშვილი, კ. ქეცბაია). მეორე ნაწილი პრაქტიული ხასიათისაა და პანდემიის პერიოდში გამოყენებული დისტანციური სწავლების სფეროში დაგროვილ გამოცდილებასა (პირადი გამოცდილება) და გამოწვევებს შეეხება (ა. ბერძენიშვილი).
წყაროები
• Toffler A. (1970), Future Shock, Bantam Books;
• Toffler A. (1974), Learning for Tomorrow, Random House;
• Bauman Z. (2000), Liquid Modernity, Cambridge;
• Ketsbaia k. (2020), Sociology of education (in Georgian);
• Dewey J. (2010), Democracy and Education (in Georgian);
• Berdzenichvili A, Ketsbaia k. (2022), Modern Sociological Discourse (Modern sociological theories) (in Georgian).
ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .