პრიორიტეტები და პრობლემები დისტანციურ სწავლებაში
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2022.961საკვანძო სიტყვები:
დისტანციური სწავლება, პრიორიტეტები სწავლებაშიანოტაცია
მუდმივად ახალი გამოწვევების წინაშე აყენებს XX საუკუნე მთელ საზოგადოებას, განსაკუთრებით განათლების სისტემას. იგი მეტ შესაძლებლობებს სთავაზობს პედაგოგებს, მშობლებს, მოსწავლეებს, ზოგადად საგანმანათლებლო სივრცეს ახალი ტექნოლოგიების მასშტაბურად დასანერგავად. სტატიაში განხილული და დასაბუთებულია, რომ ციფრული ტექნოლოგიები მედიის მოხმარების მედიატორი მოწყობილობებია და რომ მათ დანერგვას პრაქტიკაში საქართველო წარმატებით ართმევს თავს.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
2022-05-18
როგორ უნდა ციტირება
ნინო გელენიძე. (2022). პრიორიტეტები და პრობლემები დისტანციურ სწავლებაში. ენა და კულტურა, (27). https://doi.org/10.52340/lac.2022.961
გამოცემა
სექცია
პედაგოგიკა