ანტითეზის როლისთვის ინგლისურენოვან სარეკლამო განცხადებებში

ანტითეზის როლისთვის ინგლისურენოვან სარეკლამო განცხადებებში

ავტორები

  • ნინო ძამუკაშვილი ი.გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2022.826

საკვანძო სიტყვები:

Antithesis, advertisement, juxtaposition, linguistic features

ანოტაცია

      სარეკლამო ტექსტები−იქნება ეს აუდიო, ვიდეო თუ ბეჭდვითი სახის−ყოველდღიურად იჭრება ჩვენს ცხოვრებაში და გვინდა თუ არ გვინდა, გარკვეულ როლს ასრულებენ ჩვენს გადაწყეტილებებშიც კი. ამჯერად ჩვენს ყურადღებას ბეჭდურ სარეკლამო განცხადებებზე შევაჩერებთ. ნებისმიერი სარეკლამო გზავნილის უპირველესი დანიშნულება პროდუქტის წარმატებით რეალიზაციაა და ყველასთვის ცნობილია, რომ ამაში უდიდეს როლს სარეკლამო ტექსტი ასრულებს. მკითხველის ყურადღებას განსაკუთრებით იპყრობს მოხდენილად, სხარტად და ლაკონურად შედგენილი ტექსტი. დიახ, ,,შედგენილი“, ვინაიდან ჟანრის სპეციფიკა მოითხოვს ამგვარი ტექსტის განსაკუთრებულ ფორმასა და შინაარსს.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

არისტოტელე (1981): რიტორიკა. თბილისი. თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა. თარგმანი თამარ კუკავასი;

Гальперин И. Р. (1981): Стилистика Английского языка. Москва « Высшая школа»;

The New York Style Magazine. Issue March 25, 2018;

The New Yorker. Issues of 2019, 2018, 2015, 2013, 2012.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2022-03-09
Loading...