ქართულის, როგორც უცხო ენის სწავლების ერთი ასპექტისათვის დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებთან

ქართულის, როგორც უცხო ენის სწავლების ერთი ასპექტისათვის დაწყებითი საფეხურის მოსწავლეებთან

ავტორები

  • ნანა შავთვალაძე საქართველოს უნივერსიტეტი

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2022.823

ანოტაცია

ქართული ენის სწავლებისას მნიშვნელოვანია, დასაწყისშივე გამოვუმუშაოთ  შემსწავლელებს ენის მიმართ ლოგიკური მიდგომა. სწავლებისას  ნაბიჯ-ნაბიჯ მივუყვებით ქართულისთვის დამახასიათებელი  ფორმების მიზნობრივად მიწოდებას.  რაღა თქმა უნდა, ვიყენებთ ოთხივე უნარს, მაგრამ ანბანის თუ პირველი საკომუნიკაციო ფრაზების სწავლებისას სწორად გამოთქმა უპირატესია.  ახალშემსწავლელის მიერ ნათქვამი რამ თუ არ იქნა გასაგები  მსმენელისთვის, ეს შემსწავლელისთვის დიდ უკმაყოფილებას იწვევს და, ისედაც რთული ენის დაუფლებისას, ხალისი და მოტივაცია ეკარგება. ამიტომ, ჩვენ მნიშვნელოვან ყურადღებას ვაქცევთ სწავლების დაწყებით საფეხურზე თითოეული ასოს წარმოთქმასა და გამოთქმას.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

შავთვალაძე ნ.გ. (2018): ბილიკი. ქართული ენა ინგლისურენოვანთათვის. სახელმძღვანელო I. ფორმა გამომცემლობა. თბილისი.

შავთვალაძე ნ.გ. (2021): ბილიკი. სამუშაო რვეული. დონე I. ფორმა გამომცემლობა. თბილისი.

შანიძე ა.გ. (1953): ქართული ენის გრამატიკის საფუძვლები. I. მორფოლოგია. თსუ გამომცემლობა. თბილისი.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2022-03-09

როგორ უნდა ციტირება

Loading...