ბაკალავრიატში დამატება-ობიექტების სწავლებასთან დაკავშირებული პრობლემური საკითხები
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2022.801საკვანძო სიტყვები:
Georgian verb, objects, high schoolანოტაცია
წინადადების მთავარ წევრთა სწავლება ბაკალავრიატში დამუშავებული არ არის. დღეს, როდესაც საჯარო სკოლაში ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლება ინტეგრირებულად მიმდინარეობს, სკოლის დირექტორისა და მასწავლებლის კეთილ ნებაზეა დამოკიდებული, იგი დაუთმობს თუ არა გრამატიკის საკითხების სწავლებას დროს. სკოლაში გრამატიკის სწავლება საკმაოდ მოიკოჭლებს, რასაც უმაღლეს სასწავლებელში ლექცია-პრაქტიკუმებზე ვაწყდებით სტუდენტებთან მუშაობისას.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
##plugins.generic.usageStats.noStats##
წყაროები
ლ. კვაჭაძე, თანამედროვე ქართული ენის სინტაქსი, თბ., 1988.
ნ. მაღლაკელიძე. Mმ. მიქაძე, ქართული ენის სწავლების მეთოდიკა, ქუთაისი, 2007.
მ. მიქაძე, საილუსტრაციო მასალა ქართული ენის გრამატიკაში, ქუთაისი, 2000.
არნ.N ჩიქობავა, მარტივი წინადადების პრობლემა ქართულში
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
2022-03-09
როგორ უნდა ციტირება
მანანა მიქაძე. (2022). ბაკალავრიატში დამატება-ობიექტების სწავლებასთან დაკავშირებული პრობლემური საკითხები. ენა და კულტურა. https://doi.org/10.52340/lac.2022.801
გამოცემა
სექცია
Articles