კითხვა, როგორც უცხო ენის სწავლების სტრატეგია

კითხვა, როგორც უცხო ენის სწავლების სტრატეგია

ავტორები

  • ელზა მაკარაძე შოთა რუსთაველის ბათუმის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2022.796

ანოტაცია

დღეს ყველა საგანმანათლებლო სფერო აღარ დავობს იმაზე, რომ უცხო ენის შესწავლა მრავალმხრივი პროცესია და დიდ ძალისხმევასდა მრავალფეროვან მეთოდებს  მოითხოვს ენის შესასწავლად. მასწავლებლის მხრიდან ენის ათვისებისას უამრავი ელემენტია გასათვალისწინებელი, რაც მოითხოვს სასურველი შედეგის მიღებას , სასწავლო პროცესში ყველა ელემენტის ჩართვას.  

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

სამსონია ი. 2013. წიგნიერება. მასწავლებლის სახელმძღვანელო. თბილისი

შავერდაშვილი ე .(2013) „თანამედროვე უცხო ენის გაკვეთილი“ ინტერნეტგაზეთი mastavlebeli.ge 15 ნოემბერი, 2013

Developmentally appropriate beginning literacy,1995. Third edition, by M. V. Fields and K. L. Spangler, p. 104. Copyright .by Prentice-Hall.

Green J. 2013. Fault in Our Stars .Penguin Books Ltd. ISBN-13(EAN): 9780141345659

Haddon M.2003. The Curious Incident of the Dog in the Night-Time . ISBN 0-09-945025-9. UK

Neuner, G., Asche, M. (Hrsg.) (1994). Fremde Welt und eigene Wahrnehmung. Konzepte von Landeskunde im fremdsprachlichen Deutschunterricht. Kassler Werkstattberichte zur Didaktik “Deutsch als Zweit- und Fremdsprache”, H. 3/1994

Nunan, D. (1989) Designing Tasks for the Communicative Classroom. Cambridge. Cambridge University Press

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2022-03-09
Loading...