ფილმების გამოყენება იდიომების სწავლებაში
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2022.788ანოტაცია
ინგლისური ენის როგორც სწავლების, ასევე სწავლის პროცესში დიდი მნიშვნელობა ენიჭება იდიომების გამოყენებას. ინგლისური ენა განსაკუთრებით მდიდარია იდიომებით. მშობლიურ ენაზე მოსაუბრეები იდიომებს ძალიან ხშირად იყენებენ. ხშირია იდიომების გამოყენება როგორც ტექსტებში, ისე სიმღერებსა და ფილმებში. იმისათვის, რომ სტუდენტები სრულყოფილად საუბრობდნენ ინგლისურ ენაზე, მნიშვნელოვანია იდიომების ცოდნა და გამოყენება.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
Danan, M. (2004) Captioning and subtitling: Undervalued language learning strategies. Meta 49,66-67
Flower, H. Dictionary of Modern English Usage
Harmer. J. 2001. The Practice of English Language Teaching. London: Pearson education Limited
McMarthy, M., & O’Dell Felicity. (2008). English Idioms in Use. Cambridge: Cambridge University Press.
Roberts, M.H. “The Science of Idiom: A method of inquiry into the cognitive design of language. PMLA (Publications of the Modern Language Association of America), 1944: 291-306
Stathi, K. (2006). “Corpus Linguistics meets Cognitive Linguistics: A Frame Work of the Analysis of Idioms.” German Cognitive Linguistics Association . 27-9.
Widiastuti, W. 2011. Enrich Student’s Vocabulary Using Theme Based Youtube Video. Unpublished Thesis. Surakarta: University Sebelas Maret.
Zanon, N. (2006). Using Subtitles to Enhance Foreign Language Learning. Porta Linguariam, 6, 41-52.