Covid-19-ის გავლენა უცხოური ენის სწავლა-სწავლების პროცესზე
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2022.782საკვანძო სიტყვები:
Covid-19, teaching and learning process, distance learning, challengesანოტაცია
სწავლებისა და სწავლის პროცესი საუკუნეების განმავლობაში მიმდინარე პროცესია, იქნება ეს ფორმალურად თუ არაფორმალურად, ფიზიკურად თუ ვირტუალურად. 2020 წლის დასაწყისში მსოფლიო შეძრა გადამდები ვირუსის სწრაფმა გავრცელებამ, რომელიც ცნობილია როგორც Covid-19. რაც გავლენას ახდენს სხვადასხვა სექტორზე, ასევე განათლებაზე. ამ გარემოებებში, სწავლებისა და სწავლის პროცესი შეწყდა, როდესაც კოვიდ-19-ით დაზარალებული უმეტეს ქვეყნებში პირისპირ სწავლებიდან უეცარი გადართვა დასჭირდა.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
Amin, B., Rafiq, R. and Mehmood, N. (2020), “The impact of social media in English language learning”, Journal of Critical Reviews, Vol. 7 No. 10, pp. 3126-3135, doi: 10.31838/jcr.07.10.507.
Aristovnik, A., Keržicˇ, D., Ravšelj, D., Tomaževicˇ, N., & Umek, L. (2020). Impacts of the covid-19 pandemic on life of higher education students: A global perspective. Sustainability 2020, 12(8438), 1–34. https://doi.org/10.3390/su12208438
Hartshorn, K. J., and McMurry, B. L. (2020). The Effects of the COVID-19 Pandemic on ESL Learners and TESOL Practitioners in the United States. International Journal of TESOL Studies, 2(2), 140-157.
Ismail, F., Yunus, M. M., & Zahidi, A. M. (2020). Promotion of Learner Autonomy: Beliefs and Practices from the ESL Teachers’ Perspectives. International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development, 9(2), 309–317. International Journal of Academic Research in Progressive Education and Development Vol. 1 0, No. 2, 2021, E-ISSN: 2226-6348 © 2021 HRMARS 307
Pikhart, M. and Botezat, O. (2021), “The impact of the use of social media on second language acquisition”, Procedia Computer Science, Vol. 192, pp. 1621-1628. Statista (2020), “Social media: statistics and facts”, available at: https://www.statista.com/topics/1164/social-networks (accessed 29 June 2019).
Sivagnanam, S., & Yunus, M. M. (2020). Utilizing Social Media in Vocabulary Enhancement among Primary ESL Learners. Universal Journal of Educational Research, 8(2), 490-498.