დიალოგიზმის როლი ფლენ ო’ბრაიენის რომანში ,,დოლქის არქივი’’
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2022.768საკვანძო სიტყვები:
O’Brien, Dolce's Archive, Bakhtin, Dialogism, Post-Modernismანოტაცია
რონალდ ბარტი 1967 წელს ესეიში ,,ავტორის გარდაცვალება’’ ("The Death of the Author" (French: La mort de l'auteur) წერს: ,,კლასიკური კრიტიკა არასდროს აქცევდა ყურადღებას მკითხველს; მისთვის ერთადერთი პიროვნება ლიტერატურაში ავტორი იყო. (....) ჩვენ ვიცით, იმისათვის რომ მწერლობას ჰქონდეს მომავალი, საჭიროა მითების მსხვრევა: მკითხველის დაბადებისათვის ავტორის მოკვდინება გარდაუვალია’’[1] [ბარტი 1977, 148].
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
Alter, Robert. Partial Magic: The Novel as a Self-Conscious Genre. Berkeley: The Univer of California Press, 1975
Bakhtin, Mikhail. "Discourse in the Novel." The Dialogic Imagination. Trans. Ca Emerson and Michael Holquist. Ed. Michael Holquist. Austin: University of T Press, 1981. 259-422. .
Bakhtin, Mikhail. "From the Prehistory of Novelistic Discourse." The Dialogic Imaginati Trans. Caryl Emerson and Michael Holquist. Ed. Michael Holquist. Austin: Universi of Texas Press, 1981. 41-83
Brian O'Nolan to A. M. Heath and Co., 10 March 1963, Brian O'Nolan Collection.
Brian O'Nolan to Gerald Gross, 10 September 1962, Brian O'Nolan Collection.
O'Brien, Flann. At Swim-Two-Birds. London: Penguin, 1967
O'Brien, Flann. The Third Policeman. London: Picador, 1974
O'Brien, Flann. The Dalkey Archive. New York: Macmillan, 1965.
Heckard, Margaret. "The Novels of Brian O'Nolan." Diss. Pennsylvania State University, 1975.