ემოციური მდგომარეობა მშობლიური და უცხო ენების სწავლა/სწავლების დროს

ემოციური მდგომარეობა მშობლიური და უცხო ენების სწავლა/სწავლების დროს

ავტორები

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2025.34.24

საკვანძო სიტყვები:

მშობლიური ენის სწავლება, უცხო ენის სწავლება, ემოციური ფონი

ანოტაცია

 

ენების შესწავლის უპირველესი მოტივაციაა, იგი უზრუნველყოფდეს კომუნიკაციას [Littewood W.,1996:53]. თანამედროვე მსოფლიოსათვის დღეს პრიორიტეტული გახდა ინგლისური ენის ცოდნა. მილიონობით ადამიანს სურს გაიუმჯობესოს ინგლისური ენის ცოდნა. ინგლისური ენის შესწავლის მრავალგვარი გზა არსებობს, მათ შორის: ფორმალური სწავლება, საზღვარგარეთ სწავლა, სწავლა მედიისა და ინტერნეტის საშუალებით. ინგლისური ენის ცოდნისადმი მსოფლიო მოთხოვნამ დღის წესრიგში დააყენა ასობით რესურსის შექმნის აუცილებლობა.  თანაც მსოფლიო ბაზარზე დამსაქმებლების უპირველესი მოთხოვნაა ინგლისური ენის თავისუფალი ფლობა, რაც წინსვლა/წარმატების უპირობო მოთხოვნაა.  

მშობლიური და უცხო ენის შესასწავლად ადამიანი ნებისმიერ ასაკში საჭიროებს ემოციურ ფონს, მზაობას, რაც ფსიქოლოგიურ მეცნიერებაში არაერთხელ აღნიშნულა და სხვადასხვა მიდგომებიც სათანადოდ დამუშავებულა.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

Berns, S.(1984). Communicative Language.p.5.

Coakley and Wolvin. (1991).Listening in the educational environment. P.21-53

Littlewood,W.(2007)Communicative Language Teaching. p. 6-35.

Littlewood,W.(1996).Foreign and Second Language Learning. Cambridge University Press.P.53-88.

Lynch, T.(2001). Communication in the Langauge Classroom. Oxford University Press.p.3-15.

Richards,J. Renandya,W.(2001) Methodology in Langauge Teaching.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2025-11-18

გამოცემა

სექცია

სწავლების მეთოდიკა
Loading...