ეფექტური სტრატეგიები ინგლისური ენის სწავლის გასაუმჯობესებლად სასწავლო გარემოში

ეფექტური სტრატეგიები ინგლისური ენის სწავლის გასაუმჯობესებლად სასწავლო გარემოში

ავტორები

  • თამარ გრიგალაშვილი აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ლიდა ობოლაძე აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ანა ფიფია აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2025.34.23

საკვანძო სიტყვები:

ეფექტური სტრატეგია, ინგლისური ენა, სასწავლო გარემო

ანოტაცია

სტატიაში განხილულია ინგლისური ენის შესწავლის ეფექტური სტრატეგიები თანამედროვე სასწავლო გარემოში, სადაც ყურადღება გამახვილებულია იმ მიდგომებზე, რომლებიც ხელს უწყობს როგორც ენობრივი კომპეტენციის განვითარებას, ისე მოსწავლეთა ჩართულობის ამაღლებას. განსაკუთრებული ადგილი ეთმობა კომუნიკაციურ მეთოდს, რომელიც ერთ-ერთ ყველაზე წარმატებულ საშუალებად მიიჩნევა იმისათვის, რომ მოსწავლეებმა შეძლონ ინგლისური ენის გამოყენება რეალურ სიტუაციებში და არა მხოლოდ გრამატიკისა და ლექსიკის მექანიკური დამახსოვრება. სტატიაში ხაზგასმულია მოტივაციისა და ემოციური ჩართულობის მნიშვნელობა უკეთესი შედეგების მისაღწევად. მასწავლებლებს მოეთხოვებათ  შექმნან პოზიტიური და მხარდამჭერი გარემო, სადაც შეცდომის დაშვება აღიქმება როგორც განვითარების საშუალება. დამატებით, განსაკუთრებული ყურადღება ეთმობა კულტურული ელემენტების ინტეგრაციას, რაც ენის შემსწავლელებს ეხმარება არა მხოლოდ ენის, არამედ ინგლისურენოვანი სამყაროს ღირებულებებისა და ტრადიციების უკეთ გააზრებაში.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

Deci/Ryan 2000- Self-Determination Theory and the Facilitation of Intrinsic Motivation

Kuhl J. 1987- Action Control: The Maintenance of Motivational State

Oxford R.-2010- Adult Language Learning: Personality type, Strategy

www.researchgate.net

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2025-11-18

როგორ უნდა ციტირება

გრიგალაშვილი თ., ობოლაძე ლ., & ფიფია ა. (2025). ეფექტური სტრატეგიები ინგლისური ენის სწავლის გასაუმჯობესებლად სასწავლო გარემოში. ენა და კულტურა, (34), 159–163. https://doi.org/10.52340/lac.2025.34.23

გამოცემა

სექცია

სწავლების მეთოდიკა
Loading...