რიტმული აქტივობების როლი სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში

რიტმული აქტივობების როლი სკოლამდელი ასაკის ბავშვებში

ავტორები

  • მაგდა თხილავა აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2024.32.19

საკვანძო სიტყვები:

რიტმული მოძრაობა, ემოციური რეაგირება, სკოლამდელი ასაკი

ანოტაცია

რიტმულმა მოძრაობებმა უნდა გამოუმუშაოს ბავშვებს თვითგამოხატვის, შემოქმედებითი აქტივობის, ფანტაზიის, წარმოსახვის, ემოციური  რეაგირების უნარი მოსმენილ მუსიკალურ ნაწარმოებზე, ხელი შეუწყოს მხატვრული და შემოქმედებითი შესაძლებლობების განვითარებას, მუსიკისა და მოძრაობის კოორდინაციას.  რიტმიკა, მუსიკალური აქტივობის ერთ-ერთი მნიშვნელოვანი სახეობაა, რომელშიც მუსიკის შინაარსი, მისი ხასიათი და მუსიკალური სახეები მოძრაობებითაა გადმოცემული, სადაც წამყვანია მუსიკა. რიტმული აქტივობები ხელს უწყობს და უზრუნველყოფს შემეცნებითი ფუნქციის გაუმჯობესებას, მაღალ აკადემიურ მოსწრებას, თვითშეფასების ამაღლებას, ის განტვირთვისა და ენერგიის დახარჯვის კარგი საშუალებაა. 

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

https://www.unicef.org/georgia/media/1956/file/%E1%83%90%E1%83%93%E1%83%A0%E1%83%94%E1%83%A3%E1%83%9A%E1%83%98%20%E1%83%92%E1%83%90%E1%83%9C%E1%83%90%E1%83%97%E1%83%9A%E1%83%94%E1%83%91%E1%83%98%E1%83%A1%20%E1%83%A1%E1%83%A2%E1%83%90%E1%83%9C%E1%83%93%E1%83%90%E1%83%A0%E1%83%A2%E1%83%98.pdf

თხილავა მ. საგანმანათლებლო პროცესის მუსიკალურ-მეთოდური უზრუნველყოფა. აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. ქუთაისი, 2018

ფალავანდიშვილი მ. სკოლამდელთა მუსიკალური აღზრდა. თბილისი, 2000.

ნიკოლაძე ნ. მუსიკისა და ფიზიკური აღზრდის ინტეგრირება. https://akhaliganatleba.ge/%E1%83%A0%E1%83%98%E1%83%A2%E1%83%9B%E1%83%98%E1%83%99%E1%83%90-%E1%83%A0%E1%83%9D%E1%83%92%E1%83%9D%E1%83%A0%E1%83%AA-%E1%83%A1%E1%83%90%E1%83%9B%E1%83%A7%E1%83%90%E1%83%A0%E1%83%9D%E1%83%A1/

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-11-21

გამოცემა

სექცია

პედაგოგიკა
Loading...