მულტიმედიის როლი უცხო ენის სწავლების პროცესში
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2024.09.01საკვანძო სიტყვები:
მულტიმედია, უცხო ენის სწავლება, ტექნოლოგიური განვითარების ეპოქაანოტაცია
გლობალიზაციის და ტექნოლოგიური განვითარების ეპოქა ბევრი საინტერესო და რთული გამოწვევის წინაშე აღმოჩნდა, რამაც ასახვა ჰპოვა საგანმანათლებლო სფეროზეც. თანამედროვე მასწავლებელი ვალდებული გახდა მრავალფეროვანი ონლაინ აქტივობების გამოყენებით ეფექტიანად წარმართოს სწავლა-სწავლების პროცესი. ამასთანავე, მოახდინოს სტუდენტთა მოტივაციის ამაღლება და საკომუნიკაციო კომპეტენციების გაუმჯობესება. აღნიშნულ ნაშრომში ხაზგასმულია მულტიმედიის აუცილებლობა და მისი შემდგომი შედეგების როლი სტუდენტთა კოგნიტური და მეტაკოგნიტური უნარების გაუმჯობესებისთვის. მოცემულია პოდკასტების გამოყენების მეთოდები და აქტივობები, რაც უფრო შთამბეჭდავს და საინტერესოს ხდის სალექციო პროცესს. ტექნოლოგიების გამოყენებამ სწავლების პროცესში რადიკალურად შეცვალა ტრადიციული სწავლების ბევრი მიდგომა და ამით ხელი შეუწყო სტუდენტთა მოტივაციის ამაღლებას, რაც უმრავლეს შემთხვევაში აისახება მათ მზადყოფნაში რომ უფრო მეტი და საჭირო ინფორმაცია და ცოდნა მიიღონ აღნიშნულ საკითხთან დაკავშირებით.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
.Banados,E – Blended Learning Pedagogical Model for Teaching and Learning EFL, Calico Journal, 2006
Smith, A. 2020. Blended Learning Through Google classroom