ფონოლოგიური უნარების განვითარების ხელშემწყობი ზოგიერთი სტრატეგიის შესახებ დაწყებით საფეხურზე

ფონოლოგიური უნარების განვითარების ხელშემწყობი ზოგიერთი სტრატეგიის შესახებ დაწყებით საფეხურზე

ავტორები

  • ნინო ხანთაძე ქუთაისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ლელა ავალიანი ქუთაისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2023.08.108

ანოტაცია

       Reading is one of the mainstays, both in the direction of teaching language and various subjects. A student reads well-means having the ability to understand, to achieve this result, it is necessary for him to have developed phonological skills and be able to read fluently. All these skills are gradually developed as a result of targeted teaching at school. The first important component is phonological skills.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

ეროვნული სასწავლო გეგმა;

კითხვისა და წერის სწავლება დაწყებით საფეხურზე (I – VI კლასები) (G – PRIED), 2015;

მასწავლებლის წიგნი, ინტერაქტიული მეთოდები პრაქტიკაში, მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრი, 2016;

ნ. მაღლაკელიძე, ქართული ენის სწავლების მეთოდიკა/დიდაქტიკა, გამომცემლობა „მერიდიანი“, თბილისი, 2013.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-05-27

როგორ უნდა ციტირება

Loading...