ზოგადმიმოხილვითი ხასიათის ლექციების მნიშვნელობა საშუალო საფეხურზე ქართული ლიტერატურის სწავლებისას

ზოგადმიმოხილვითი ხასიათის ლექციების მნიშვნელობა საშუალო საფეხურზე ქართული ლიტერატურის სწავლებისას

ავტორები

  • თამარ ღვინიანიძე ქუთაისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/lac.2023.08.88

ანოტაცია

The article reviews the history of the development of Georgian literature from the beginning of the XX century to the present day. Work analysis of all literary currents is given.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

თოფურია აკ.(1991)ქართული ლიტერატურის სწავლების მეთოდიკა. სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა. თბილისი.

ეროვნული სასწავლო გეგმ.2011-2016).თბილისი.

კლდიაშვილი ს.(1966).ცხოვრების დიდ გზაზე. წიგნში- ორფეოსი. ლიტერატურული მოგონებანი. გამომცემლობა მერანი.თბილისი.

სწავლებისა და სწავლის ახალი მიდგომები( 2005).საქართველოს განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო.თბილისი.

საყვარელიძე რ.(2004).ლიტერატურის სწავლება და მისი ფსიქოლოგიური საფუძვლები. სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.თბილისი.

ღვინიანიძე თ.(2022).ქართული ლიტერატურის სწავლების მეთოდიკა(მე-5,მე-12 კლასები).აკ.წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა.ქუთაისი.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-05-26

როგორ უნდა ციტირება

Loading...