მემკვიდრეობითობა საბავშვო ბაღისა და სკოლის მუშაობაში
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2023.08.27ანოტაცია
Kindergarden and school herritage provides the relationship between the content of educational work and its implementation methods. Continuity of kindergarden and school is considered on the one hand for school to transfer children to a level of development and upbringing that wil, respond educational needs, on the other gand, the school relies on the knowledge, ability, the qualities that the children in the pre-school institution.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
„ადრეული და სკოლამდელი აღზრდისა და განათლების სახელწმიფო სტანდარტები“ – განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო, გაეროს ბავშვთა ფონდი. 2018წ.
„ადრეულ ასაკში სწავლისა და განვითარების სტანდარტები“ – თ.ბერძენიშვილი, მ.ხერხეულიძე, 2010წ.
„საგანმანათლებლო პროგრამა სკოლამდელთათვის“– ნ. სამხარაძე, ლ.მექვაბიშვილი. 2000წ.
„სკოლამდელი პედაგოგიკა“ – ვ.ი.იადეშკოსა და ფ.ა.სოხინის რედაქციით, 1987წ.