ხალხური პარადოქსი და ,,დაინვალიდებული“ თავისუფლების ცნება თამაზ ჭილაძის პიესაში - ,,ჭალას ჩიტი მომკვდარიყო“
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2023.08.20ანოტაცია
Paradox of life is rhe driving node of the thought-compositional structure of Tamaz Chiladze’s political-psychological drama . The folk poem implicitly exists in the drama and points the reader toparadoxical, contradictory events in life, which makes the plot even more dynamic and expressive. The cicle of characters presented in the two-act drama is, in fact, the generalized face of the society, which is caught in the grip of power and might by the turning of life’s machine and loses its spiritually “disabled” face.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
გაფრინდაშვილი ნ. (2012): შედარებითი ლიტერატურათმცოდნეობის თეორიული საფუძვლები. გამომცემლობა ,,მერიდიანი“. თბილისი.
გობიანი გ. (2020): წერით მასალაზე მუშაობის მეცნიერული კრიტერიუმები (თამაზ ჭილაძის - ,,სარკე ბრმებისთვის“). ,,აკაკი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის მოამბე“ N2(16) გვ. 117-130
ტრაპაიძე ქ. (2021): ეთიკური პარადოქსის ნიმუშები ეკრანზე. ხელოვნებისა და მედიის კვლევების საერთაშორისო კრებული #1/11) file:///C:/Users/guranda.gobiani/Downloads/admin,+JAMR-142-149.pdf
ყულიჯანაშვილი აკ. (2006): ესთეთიკა. გამომცემლობა ,,მერიდიანი“. თბილისი.
ჩხარტიშვილი ლ. (2008): ესკიზი რეცენზიისათვის ,,ჭალას ჩიტი მომკვდარიყო”. ჟურნალი რეზონანსი N15. http://lashachkhartishvili.blogspot.com/2020/09/blog-post_19.html (25.09.2020)
ცაგარელი ლ. (2008): ინტერტექსტუალობა, როგორც ფიქციონალობის სიგნალი. სამეცნიერო ჟურნალი ,,სემიოტიკა“ N3. თბილისი.
ჭილაძე თ. (2014): ჩემი თეატრი. გამომცემლობა ,,ინტელექტი“. თბილისი. 415გვ.
ჭილაძე თ. (2016): სასიცოცხლო სივრცე (დიალოგები). გამომცემლობა ,,ინტელექტი“. თბილისი. 324 გვ.