ვაჟა ფშაველას „ვერხვის“ სწავლებისათვის
DOI:
https://doi.org/10.52340/lac.2025.34.26საკვანძო სიტყვები:
სწავლება, ვაჟა ფშაველა, მოთხრობა „ვერხვი“ანოტაცია
მე-6 კლასში მხატვრული ტექსტის სწავლებისას პედაგოგმა უნდა გაითვალისწინოს წინა წლების გამოცდილება,მოსწავლეებში დაგროვილი ცოდნა,უნარ-ჩვევები.მათ უნდა შეეძლოთ გააზრება იმისა,თუ რატომ უნდა გაეცნონ ამა თუ იმ მხატვრულ ტექსტს,რას უნდა მიაქციონ ყურადღება,რა არის ნაწარმოების მთავარი აზრი, რა როლს თამაშობენ მის გახსნაში პერსონაჟები, მწერლის მიერ გამოყენებული მხატვრული ხერხები,ლექსიკური ერთეულები.
წინამდებარე სტატიაში გაანალიზებულია მე-6 კლასში ვაჟა-ფშაველას „ვერხვის“სწავლების ორიენტირები.აქცენტი კეთდება შინაარსის ღრმად წვდომასა და არსებული ჩვევების განმტკიცებაზე,მოსწავლეთა აზროვნების გააქტიურებაზე,წაკითხულის გააზრებასა და სოციალიზაციაზე.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
ქართული ენა დალიტერატურა. საკოლო სახელმძღვანელო. მე-6 კლასი, მოსწავლის წიგნი. ავტ.: ნ. მაღლაკელიძე, ნ. ღონღაძე. 2011 მასწ.
სწავლებისა და სწავლის ახალი მიდგომები. განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო. 2005
საყვარელიძე რ.,ლიტერატურის სწავლება და მისი ფსიქოლოგიური საფუძვლები. თბ., 2004.
ქართული ენისა და ლიტერატურის მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტი. მე-5, მე-6 კლასები. 2024.
ღვინიანიძე თ.,მე-5,მე-6 კლასებში ქართული ლიტერატურის სწავლების საკითხები. ქუთაისი. 2025.
ჯინჯიხაძე ჯ.,ქართული ენისა და ლიტერატურის სწავლების მეთოდიკა და ტექნოლოგია. თბ. 2014
ჯინჯიხაძე ლ.,თანამედროვე პედაგოგიური ტექნოლოგიები. თბ., 2012.




