განათლების მომავალი სოციალურ-ტექნოლოგიური მუტაციების ეპოქაში პანდემიის პერიოდში დისტანციურ სწავლებაში (Moodle) დაგროვილი გამოცდილებისა და და გამოწვევების მიხედვით

ავტორები

სტატია ორი ნაწილისაგან შედგება. მისი პირველი ნაწილი თეორიულია და სოციალურ-ტექნოლოგიური მუტაციების ეპოქაში განათლების მომავალს შეეხება, რასაც საფუძვლად ელვინ ტოფლერის „განათლების ფუტუროლოგიური კონცეფცია“ და ზიგმუნტ ბაუმანის „თხევადი განათლების თეორია“ უდევს (ა. ბერძენიშვილი, კ. ქეცბაია). მეორე ნაწილი პრაქტიული ხასიათისაა და პანდემიის პერიოდში გამოყენებული დისტანციური სწავლების სფეროში დაგროვილ გამოცდილებასა (პირადი გამოცდილება) და გამოწვევებს შეეხება (ა. ბერძენიშვილი).

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები

მსგავსი სტატიები

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.