მოტივაციის სისტემების გამოყენება და მისი გავლენა ბიზნესზე

მოტივაციის სისტემების გამოყენება და მისი გავლენა ბიზნესზე

ავტორები

  • ლეილა მამულაშვილი გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
  • მანია გოგიძე გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

DOI:

https://doi.org/10.52340/gbsab.2024.53.08

საკვანძო სიტყვები:

მოტივაცია, მენეჯერი, კარიერა, კომპანია, ბიზნესი

ანოტაცია

მოტივაცია არის პროცესი, რომელიც უზრუნველყოფს თანამშრომლის შრომის ნებაზე, მიზნებზე და შედეგებზე ორიენტირებულ მუშაობას. საქართველოში მოტივაციის მნიშვნელობა განსაკუთრებით აქტუალურია, რადგან სწრაფად ცვალებად ეკონომიკურ პირობებში ცდილობენ შეინარჩუნონ კონკურენტუნარიანობა.

ჩვენს მიერ კვლევიის ობიექტად არჩეულ კომპანიაში გამოვლინდა, რომ მოტივაცია და სამუშაოს შესრულების ხარისხი ერთმანეთთან მჭიდროდაა დაკავშირებული. კომპანია "კულა"-ში დასაქმებულთა მოტივაციის სისტემა ინერგება იმისათვის, რომ   მათ გაითავისონ კომპანიის სამომავლო მიზნები და ამოცანები.   ადამიანთა უმეტესობა მუშაობს იმისათვის რომ მოახდინოს საკუთარი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება.  შრომითი მოტივაცია კომპლექსურია და  მნიშვნელოვანია კომპანიისათვის წარმატების  მისაღწევად.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

ავტორის ბიოგრაფიები

ლეილა მამულაშვილი, გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ეკონომიკის დოქტორი, პროფესორი

მანია გოგიძე, გორის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ბიზნესის  ადმინისტრირების  დოქტორი

წყაროები

კ. ბერძენიშვილი, მოტივაცია როგორც ორგანიზაციული კულტურის მაჩვენებელი 2011

მ. თორია, ადამიანური რესურსების მენეჯმენტი, გამომცემლობა „მერიდიანი“, თბ. 2014

კ. მეგრელიშვილი, ეფექტური კომუნიკაციის მნიშვნელობა ცვლილებათა მართვის პროცესში - თანამედროვე მართვის პრობლემები, ბათუმი, 2012

https://www.tegetamotors.ge/Content/docs/2018-Consolidated-and-Separate-Management-Report_42373908.pdf

https://gse.ge/upload/Pages_from_2018_individual_728543e2_ea88303f.pdf

http://earchive.tpu.ru/bitstream/11683/29974/1/TPU203169.pdf

http://www.tiemti.ge/Manufacturing.php

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-11-24

როგორ უნდა ციტირება

მამულაშვილი ლ., & გოგიძე მ. (2024). მოტივაციის სისტემების გამოყენება და მისი გავლენა ბიზნესზე. საქართველოს ბიზნესის მეცნიერებათა აკადემიის "მოამბე", (53), 51–55. https://doi.org/10.52340/gbsab.2024.53.08

გამოცემა

სექცია

Articles
Loading...