მოტივაციის სისტემების გამოყენება და მისი გავლენა ბიზნესზე
DOI:
https://doi.org/10.52340/gbsab.2024.53.08საკვანძო სიტყვები:
მოტივაცია, მენეჯერი, კარიერა, კომპანია, ბიზნესიანოტაცია
მოტივაცია არის პროცესი, რომელიც უზრუნველყოფს თანამშრომლის შრომის ნებაზე, მიზნებზე და შედეგებზე ორიენტირებულ მუშაობას. საქართველოში მოტივაციის მნიშვნელობა განსაკუთრებით აქტუალურია, რადგან სწრაფად ცვალებად ეკონომიკურ პირობებში ცდილობენ შეინარჩუნონ კონკურენტუნარიანობა.
ჩვენს მიერ კვლევიის ობიექტად არჩეულ კომპანიაში გამოვლინდა, რომ მოტივაცია და სამუშაოს შესრულების ხარისხი ერთმანეთთან მჭიდროდაა დაკავშირებული. კომპანია "კულა"-ში დასაქმებულთა მოტივაციის სისტემა ინერგება იმისათვის, რომ მათ გაითავისონ კომპანიის სამომავლო მიზნები და ამოცანები. ადამიანთა უმეტესობა მუშაობს იმისათვის რომ მოახდინოს საკუთარი მოთხოვნილებების დაკმაყოფილება. შრომითი მოტივაცია კომპლექსურია და მნიშვნელოვანია კომპანიისათვის წარმატების მისაღწევად.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
კ. ბერძენიშვილი, მოტივაცია როგორც ორგანიზაციული კულტურის მაჩვენებელი 2011
მ. თორია, ადამიანური რესურსების მენეჯმენტი, გამომცემლობა „მერიდიანი“, თბ. 2014
კ. მეგრელიშვილი, ეფექტური კომუნიკაციის მნიშვნელობა ცვლილებათა მართვის პროცესში - თანამედროვე მართვის პრობლემები, ბათუმი, 2012
https://gse.ge/upload/Pages_from_2018_individual_728543e2_ea88303f.pdf
http://earchive.tpu.ru/bitstream/11683/29974/1/TPU203169.pdf
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
როგორ უნდა ციტირება
გამოცემა
სექცია
ლიცენზია
საავტორო უფლებები (c) 2024 საქართველოს ბიზნესის მეცნიერებათა აკადემიის "მოამბე"
ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .