ახალი სასკოლო მოდელი - ფიზიკური აღზრდის გაკვეთილი დაწყებით კლასებში
DOI:
https://doi.org/10.52340/mid.2021.472საკვანძო სიტყვები:
ახალი სკოლა, მოსწავლეთა ფიზიკური აღზრდა, მამოძრავებელი სიახლეების შეძენა, მოსწავლეთა ჰარმონიული განვითარება, ფიზიკურად და მორალურად ჯანმრთელი თაობის აღზრდა, სასკოლო სპორტული ინფრასტრუქტურა, დაწყებითი საფეხურის ფიზიკური აღზრდის მასწავლებელიანოტაცია
ამ პროექტის მთავარი პრიორიტეტია ახალგაზრდებზე ორიენტირებული ისეთი საგანმანათლებლო გარემოს შექმნა, რომელიც სტუდენტებს გადასცემს 21-ე საუკუნეში აუცილებელ ცოდნასა და მამოძრავებელ უნარებს. მომავლის სკოლაში, საწყის დონეზე, ფიზიკური აღზრდის სწავლების ახალი სტილის უზრუნველსაყოფად, აუცილებელია შემდეგი პირობები: სკოლაში თანამედროვე სპორტული ინფრასტრუქტურა, გაკვეთილის შინაარსი, რომელიც მიმართულია მოსწავლეთა ფიზიკური და მორალური თვისებების განვითარებაზე, ასევე შესაბამისი პროფესიული ცოდნის მქონე მასწავლებლი.
Downloads
წყაროები
Kopilov, I.A. and N.V. Polianskaia, “System of Physical Education at Educational Institutions”, - M.: Arsenal Obrazovania, 2018: p. 393.
Viner, I.A, N.M. Gorbulina, O.D. Tsiganova,”Harmonious Development of Children through Gymnastics,” Physical Culture. 1-4 classes. Methodological Textbook. M.: Prosveshchenie, 2018: p. 200.
Timothy Lynch & Gregory J. Soukup Sr. | Ming-Dih Lin (Reviewing Editor) (2017) Primary physical education (PE): School leader perceptions about classroom teacher quality implementation, Cogent Education, 4:1, DOI: 10.1080/2331186X.2017.1348925