COVID-19-ის პანდემია და სწავლების არატრადიციული, ალტერნატიული ფორმები - ახალი საგანმანათლებლო რეალობა

COVID-19-ის პანდემია და სწავლების არატრადიციული, ალტერნატიული ფორმები - ახალი საგანმანათლებლო რეალობა

ავტორები

  • მარინა შაქარაშვილი
  • თეიმურაზ ჯორბენაძე
  • ნინო ხვიჩია
  • მაკა ჯორბენაძე

DOI:

https://doi.org/10.52340/jecm.2022.724

საკვანძო სიტყვები:

COVID-19, Pandemic, distance education, challenges

ანოტაცია

COVID-19-ის პანდემიის შედეგად, საჯარო და კერძო საგანმანათლებლო დაწესებულებების უმრავლესობა სრულად გადავიდა ონლაინ სწავლების რეჟიმზე. სწავლების ამ სისტემას გარკვეული დადებითი და უარყოფითი მხარეები აქვს, რაც უნდა გაითვალისწინონ სწავლების ორგანიზატორებმა და საჭიროების შემთხვევაში მოახდინონ სასწავლო პროცესის კორექტირება და სათანადო რეკომენდაციების შემუშავება. მეტად მნიშვნელოვანია სხვა ქვეყნების გამოცდილების შესწავლა, ყველა ჯგუფის ფუნდამენტური უფლებების დაცვა და დაინტერესებული პირების ციფრული უნარ-ჩვევების განვითარება.

Downloads

Download data is not yet available.

წყაროები

Borokhovski, E., Tamim, R., Bernard, R. M., Abrami, P. C., & Sokolovskaya, A. (2012). Are contextual and designed student–student interaction treatments equally effective in distance education? Distance Education, 33(3), 311-329.

Carroll, C., Booth, A., Papaioannou, D., Sutton, A., & Wong, R. (2009). UK health‐care professionals’ experience of on‐line learning techniques: A systematic review of qualitative data. Journal of Continuing Education in the Health Professions, 29(4), 235-241.

Chirikov I., Semenova T., Maloshonok N., BettingerE., Kizilce R.F. Online education platforms scale college STEM instruction with equivalent learning outcomes at lower cost // Science Advances. 2020. Vol. 6. No. 15. DOI: https://doi.org/10.1126/sciadv.aay 5324

Cook, D. A., & Steinert, Y. (2013). Online learning for faculty development: A review of literature. Medical Teacher, 35, 930-937.

Darabi, A., Liang, X., Suryavanshi, R., & Yurekli, H. (2013). Effectiveness of online discussion strategies: A meta-analysis. American journal of distance education, 27(4), 228-241.

GESJ: Education Science and Psychology 2012 No.1(20) International Scientific Conference: "Education in the Era of Globalization - XXI Century Challenges''. Materials.

Rahiem. M. D. Technological Barriers and Challenges in the Use of ICT during the COVID-19 Emergency Remote Learning// Universal Journal of Educational Research, 2020. - №8 (11B). – P. 6124–6133.

Taylor, J. C. (2001). Fifth generation distance education. Instructional Science and Technology, 4(1), 1-14.

Tesar. M. Towards apost-Covid-19 “New Normality?”: Physical and social distancing, the move to online and higher education.// Policy Future in Education, 2020. - № 18(5). – P. 556–559.

The Impact of COVID19 Modifications to Teaching, Learning and Assessment in Irish Further Education and Training and Higher Education. QQI (2020) P.76

“WHO Director-General’s Opening Remarks at the Media Briefing on COVID-19 - 11 March 2020.” World Health Organization, 2020, March 11, <https://www.who.int/dg/speeches/detail/who- director-general-s-opening-remarks-at-the-media-briefing-on-covid -19---11-march-2020>.

კვლევა – განათლება COVID 19-ის პირობებში. https://upriani.ge/kvleva-ganatleba-covid-19-is-pirobebshi

განათლების ხარისხის განვითარების ეროვნული ცენტრი. რჩევები უმაღლესი საგანმანათლებლო დაწესებულებებისთვის ელექტრონული სწავლების ხარისხის უზრუნველყოფასთან დაკავშირებით. 2020.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2022-01-29

როგორ უნდა ციტირება

მარინა შაქარაშვილი, თეიმურაზ ჯორბენაძე, ნინო ხვიჩია, & მაკა ჯორბენაძე. (2022). COVID-19-ის პანდემია და სწავლების არატრადიციული, ალტერნატიული ფორმები - ახალი საგანმანათლებლო რეალობა. ექსპერიმენტული და კლინიკური მედიცინა, (1). https://doi.org/10.52340/jecm.2022.724

გამოცემა

სექცია

Articles

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები

მსგავსი სტატიები

<< < 5 6 7 8 9 10 11 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.

Loading...