მომხმარებლის კმაყოფილების განსაზღვრა აფთიაქში “SERVQUAL” ინსტრუმენტებით

მომხმარებლის კმაყოფილების განსაზღვრა აფთიაქში “SERVQUAL” ინსტრუმენტებით

ავტორები

  • ნანა დუღაშვილი თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ნინო ბესელია თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ზინაიდა ჭანტურია თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ნათია კვიჟინაძე თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/jecm.2023.04.05

საკვანძო სიტყვები:

pharmacy, customer, servqual

ანოტაცია

SERQUAL კვლევის ინსტრუმენტი წარმატებით გამოიყენება იაპონიისა და დასავლეთის განვითარებული ქვეყნების წარმატებულ ორგანიზაციებში. SERVQUAL (Service Quality) მეთოდის გამოყენება ადგენს:

  • სერვისი/მომსახურება ჩაითვლება საუკეთესოდ თუ აღქმული (მიღებული) მომსახურება აჭარბებს დამკვეთის მოლოდინს;
  • სერვისი/მომსახურება განიხილება ადეკვატურად ან მისაღებად, თუ მოლოდინი უტოლდება (აღქმულს) მიღებულს;
  • გაწეული მომსახურება (აღქმული) კლასიფიცირდება უარყოფითად (მიუღებლად), თუ ის არ შეესაბამება (არ ამართლებს, ნაკლებია) დამკვეთის მოლოდინს;

ეს ინსტრუმენტი საშუალებას იძლევა რეალურად შეფასდეს მომსახურების ხარისხი ძირითადი საკითხების მიხედვით, რაც წარმოადგენს მოლოდინისა და აღქმული მომსახურების სხვაობას და ნაწილდება 5 კრიტერიუმის ფარგლებში.

Downloads

Download data is not yet available.

წყაროები

გიორგი ყაზიშვილი. საქართველოს საცალო ვაჭრობაში მომსახურების ხარისხის გაუმჯობესების მარკეტინგული გზები თანამედროვე ეტაპზე. დისერტაცია, 2016.

https://dspace.nplg.gov.ge/bitstream/1234/154097/1/Disertacia.pdf

Service Quality Level and Customer Satisfaction of Pharmaceutical Stores in Muar, Johor Muhammad Izzul Hilmi Ruzaihan, Fazian Hashi, Sabariah Eni1 & Rozlin Zainal; file:///C:/Users/user/Downloads/penerbit,+RMTB+Vol+1+No+1-69-79%20(1).pdf

The SERVQUAL Measuring Instrument Applied in Assessing “Service Quality and customer Satisfaction”;

https://www.diva-portal.org/smash/get/diva2:624578/FULLTEXT02.pdf

Pharmacies Customer Satisfaction and Loyalty – A Framework Analysis; https://core.ac.uk/download/pdf/9501807.pdf

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-11-25

როგორ უნდა ციტირება

დუღაშვილი ნ., ბესელია ნ., ჭანტურია ზ., & კვიჟინაძე ნ. (2023). მომხმარებლის კმაყოფილების განსაზღვრა აფთიაქში “SERVQUAL” ინსტრუმენტებით. ექსპერიმენტული და კლინიკური მედიცინა, (4), 24–26. https://doi.org/10.52340/jecm.2023.04.05

გამოცემა

სექცია

Articles

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები

მსგავსი სტატიები

1 2 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.

Loading...