დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელთა თვითეფექტიანობის კვლევა, თელავის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების მაგალითზე
DOI:
https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.36საკვანძო სიტყვები:
მასწავლებელი, თვითეფექტიანობა, სკოლა, მოსწავლე, დავალებაანოტაცია
მოსწავლეთა აკადემიური წარმატება, ნასწავლი მასალის და სკოლის კედლებში მიღებული უნარ-ჩვევების ადეკვატური გამოყენება ადამიანს ეხმარება ზრდასრული ცხოვრებისას მის წინაშე წამოჭრილი პრობლემებისა და სირთულეების დაძლევაში . განვითარების ფსიქოლოგებმა და პედაგოგებმა კარგად იციან, რომ სკოლაში სწავლის მიღება ბავშვის ცხოვრებაში უმნიშვნელოვანესი მოვლენაა.დაწყებითი საფეხურის პედაგოგს კარგად უნდა ქონდეს შესწავლილი სასწავლო-სააღმზრდელო პროცესის ძირითადი კანონზომიერებები, მასწავლებლის პროფესიული სტანდარტისა და დარგობრივი მახასიათებლის მოთხოვნების გათვალისწინებით. მასწავლებლის თვითეფექტიანობამ როგორც სწავლებაში, ისე კლასის მართვაში შესაძლებელია არსებითი როლი ითამაშოს სწავლების ხარისხისა და მოსწავლეთა მიღწევების გაუმჯობესებაში.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
თელავის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლებში, დაწყებითი კლასის მასწავლებლებთან ჩატარებული კვლევის მასალები, 2024 წლის ოქტომბერი.
სოციალურ-კოგნიტური თეორია (ბანდურა ა. , მიშელი)