საშინაო დავალების შესრულება - რუტინული თუ სახალისო საქმიანობა?

საშინაო დავალების შესრულება - რუტინული თუ სახალისო საქმიანობა?

ავტორები

  • მადონა ნიკოლაიშვილი

DOI:

https://doi.org/10.52340/idw.2021.543

საკვანძო სიტყვები:

საშინაო დავალება, რუტინული სამუშაო, კვლევა, ინტერვენცია, „არატრადიციული“ დავალება

ანოტაცია

საზოგადოების განვითარების თანამედროვე ეტაპზე ზოგადი განათლების სისტემის ყველა რგოლის წინაშე დღის წესრიგში დგას  ახალი მოთხოვნები, კერძოდ,  სწავლა-სწავლების პროცესის ეფექტიანობის ამაღლება, მომავალი თაობის აღჭურვა 21-ე საუკუნის ადამიანისთვის აუცილებელი უნარ-ჩვევებით, მთელი საგანმანათლებლო სისტემის სრულყოფა. საგანმანათლებლო სფეროში მოქმედი ძირითადი ნორმატიული  დოკუმენტი, „ზოგადი განათლების ეროვნულ მიზნები“, ადგენს, თუ როგორი თაობების აღზრდას უნდა შეუწყოს ხელი საქართველოს ზოგადი განათლების სისტემამ,  განსაზღვრავს იმ ზოგად უნარებსა და ღირებულებებს, რომელთა განვითარება-ჩამოყალიბებასაც უნდა ემსახურებოდეს თითოეულ საგანში შეძენილი ცოდნა; ზგემ-ის საფუძველზე შექმნილია ეროვნული სასწავლო გეგმა, რომლის მიხედვით სწავლა-სწავლების მიზნები და საგანმანათლებლო პრინციპები ითვალისწინებს მოაზროვნე, მაძიებელი, ახლის შემოქმედი, წიგნიერი, ინფორმირებული და პასუხისმგებლობის გრძნობის მქონე მოქალაქის ჩამოყალიბებას, რომელსაც შეუძლია გადაწყვეტილებების დამოუკიდებლად მიღება, საკუთარი მიღწევების გამოყენება ახალი მატერიალური, ინტელექტუალური თუ სულიერი ღირებულებების შესაქმნელად.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

ეროვნული სასწავლო გეგმა http://ncp.ge/ge/curriculum/satesto-seqtsia/akhali-sastsavlo-gegmebi-2016-202

შ.ნადირაშვილი - „პიროვნების სოციალური ფსიქოლოგია“ თსუ-ს გამომცემლობა, თბ. 1975 წ.

მ. დოლიძე - უმცროსკლასელთა ფსიქოლოგიის საკითხები. თბ. 1997

ტ.ჟღენტი, ზ. ცუცქირიძე - დიდაქტიკა

რ.ჯ.მარზანო და სხვ. – „ეფექტური სწავლება სკოლაში“ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა.

სწავლება და შეფასება – მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. გვ. 59, თბ. 2008 წ.

ნ. ლაბარტყავა - „როგორ დავეხმაროთ მოსწავლეს საშინაო დავალების შესრულებაში“. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. გვ. 137, თბ. 2014 წ.

ა. ჯანელიძე; „მშობლებთან თანამშრომლობა - გამოწვევა მასწავლებლისთვის“. მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. გვ. 37, თბ. 2014 წ.

მ. ხუნძაყიშვილი, ს. ბივერი - „განმავითარებელი შეფასება და დიფერენცირებული სწავლება“ მასწავლებელთა პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის გამოცემა. თბ. 2018 წ.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2021-09-25

მსგავსი სტატიები

<< < 1 2 3 4 5 6 7 8 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.

Loading...