ტრანსფორმირებადი სისტემები საევაკუაციო დროის გაზრდისა და ხანძრის დამაზიანებელი ფაქტორების მინიმიზაცისათვის საავტომობილო გვირაბში
PDF
PDF (English)

როგორ უნდა ციტირება

ლანჩავა ო., ნოზაძე გ., ჯანგიძე მ., & სებისკვერაძე ს. (2021). ტრანსფორმირებადი სისტემები საევაკუაციო დროის გაზრდისა და ხანძრის დამაზიანებელი ფაქტორების მინიმიზაცისათვის საავტომობილო გვირაბში: აღნიშნული პროექტი განხორციელდა შოთა რუსთაველის ეროვნული სამეცნიერო ფონდის ფინანსური ხელშეწყობით (გრანტი AR-19-1936). ქართველი მეცნიერები, 1(1). https://doi.org/10.52340/gs.02.09.234

ანოტაცია

ხანძრები საავტომობილო გვირაბებში დღემდე რჩება მაღალი რისკფაქტორის მქონე გამოწვევად  და ინტენსიური საინჟინრო კვლევის საგანს წარმოადგენს. საქართველოში არსებული და მშენებარე საავტომობილო გვირაბებში, რომელთა საერთო რიცხვი უახლოეს პერიოდში გადააჭარბებს ორმოცდაათს, ერთად-ერთ რისკ-ფაქტორს ხანძარი მიეკუთვნება.

https://doi.org/10.52340/gs.02.09.234
PDF
PDF (English)

წყაროები

D. Theologitis. Euro transport, # 3, 2005, pp. 16 – 22.

UN, Economic and Social Council, Economic Commission for Europe. Report TRANS/AC.7/9, 2005, p. 59.

O. Lanchava, E. Medzmariashvili, N. Ilias, G. Khitalishvili, Z. Lebanidze. Prospects of usage of transforming systems for extinguishing fire in tunnels. International Scientific Conference “Advanced Lightweight Structures and Reflector Antennas”, Tbilisi, 2009, pp. 302-308.

O. Lanchava, N. Ilias, G. Nozadze. Some problems for assessment of fire in road tunnels. Quality Access to Success, Vol. 18, S1, 2017, pp. 69-72.

N. Ilias, O. Lanchava, G. Nozadze. Numerical modelling of fires in road tunnels with longitudinal ventilation system. Quality Access to Success, Vol. 18, S1, 2017, pp. 77-80.

Creative Commons License

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .

საავტორო უფლებები (c) 2021 ქართველი მეცნიერები

Downloads

Download data is not yet available.

Metrics

Metrics Loading ...