მომხმარებელთა დამოკიდებულება კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართ საქართველოში

მომხმარებელთა დამოკიდებულება კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართ საქართველოში

ავტორები

  • გიორგი შატაკიშვილი თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/gbsab.2023.01.03.04

საკვანძო სიტყვები:

კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა, მომხმარებელი, პროდუქცია, საქონელი

ანოტაცია

სტატია ემსახურება უშუალოდ პროდუქტის მომხმარებელთა კვლევას. იგი შეისწავლის მათ დამოკიდებულებას კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართ. მოცემულ კვლევაში ასევე განხილულია რა ფაქტორს აქცევენ ყურადღებას იმ პროდუქტის შეძენისას, რომელიც პირდაპირ კავშირშია ბიზნესის სოციალურ პასუხისმგებლობასთან, ასევე რა სიხშირით მოიხმარენ აღნიშნულ საქონელსა თუ მომსახურებას. კვლევის დაწყებამდე დაისვა გარკვეული ჰიპოთეზები, რომელთა შემოწმება განხორციელდა შემდგომი კვლევით. დროის დაზოგვისა და სიმარტივიდან გამომდინარე კვლევა ჩატარდა სატელეფონი გამოკითვით, რომელიც მოიცავდა თბილისის რეგიონს.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

ავტორის ბიოგრაფია

გიორგი შატაკიშვილი, თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი

ეკონომიკისა და ბიზნესის ფაკულტეტის დოქტორანტი

წყაროები

Freeman, E. (1984). Strategic Management, A Stakeholder Approach. Pitman Press

Hsu K-T. The advertising effects of corporate social responsibility on corporate reputation and brand equity: Evidence from the life insurance industry in Taiwan [J]. Journal of Business Ethics. 2012, 109(2):189-201

McWilliams A, Siegel DS, Wright PM. Corporate social responsibility: Strategic implications [J]. Journal of Management Studies. 2006, 43(1):1-18.

Murray KB, Vogel CM. Using a hierarchy-of-effects approach to gauge the effectiveness of corporate social responsibility to generate goodwill toward the firm: Financial versus nonfinancial impacts [J]. Journal of Business Research. 1997, 38(2):141-59.

5. გიორგი შატაკიშვილი, ქართული კომპანიების კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის ამაღლების გზები და მისი სრულყოფა-განვითარების ძირითადი მიმართულებანი, საერთაშორისო რეფერირებადი და რეცენზირებადი სამეცნიერო-პრაქტიკული ჟურნალი მოამბე. გამოცემა XLVII , თბილისი 2023, გვ. 52-59. (DOI: https://doi.org/10.52340/gbsab.2023.03)

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-11-07

როგორ უნდა ციტირება

შატაკიშვილი გ. (2023). მომხმარებელთა დამოკიდებულება კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის მიმართ საქართველოში. საქართველოს ბიზნესის მეცნიერებათა აკადემიის "მოამბე", (49), 28–32. https://doi.org/10.52340/gbsab.2023.01.03.04

გამოცემა

სექცია

Articles
Loading...