კრიზისული კომუნიკაცია და სოციალური მედიის გამოწვევები

კრიზისული კომუნიკაცია და სოციალური მედიის გამოწვევები

ავტორები

  • ფატი მამიაშვილი Caucasus International University image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/gbsab.2023.08

საკვანძო სიტყვები:

კრიზისული კომუნიკაცია, სოციალური მედია, ციფრული სივრცე, მომხმარებელი, ბიზნესკომპანია

ანოტაცია

სტატიაში განხილულია კრიზისული კომუნიკაციის, სოციალურ მეცნიერებებს შორის  ჯერ კიდევ განვითარებადი მიმართულების საკითხები.  მისი საფუძვლიანი შესწავლა მე-20 საუკუნის 80-იანი წლებიდან დაიწყო და, შესაბამისად, თან ახლავს გარკვეული  სირთულეები, მათ შორის დეფინიციასთან დაკავშირებული განსხვავებული მოსაზრებები, ემპირიული კვლევების ნაკლებობა და სოციალური მედიის განუსაზღვრელი შესაძლებლობები, რის გამოც ვირტუალურ სივრცეში კრიზისის დაგეგმვა და გაღვივება შეუძლია სოციალურ ქსელის ერთ მომხმარებელსაც კი! აღსანიშნავია, რომ კრიზისული კომუნიკაცია, როგორც  დისციპლინა, მეტწილად, აგებულია შემთხვევების შესწავლის (Case Study) მეთოდზე, ხოლო  კრიზისული კომუნიკაციის აქამდე არსებული თეორიები  იხვეწება ტექნოლოგიურ პროგრესთან ერთად. ვირტუალური სივრცე თავად ბადებს ახალ კრიზისებს და გვკარნახობს კრიზისული კომუნიკაციების ახალ, უჩვეულო სტანდარტებს, რომლებთანაც გამკლავების გამოცდილების პრეცედენტი, ფაქტობრივად, არც არსებობს.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

ავტორის ბიოგრაფია

ფატი მამიაშვილი, Caucasus International University

მასობრივი კომუნიკაციის სადოქტორო, პროგრამის დოქტორანტი

წყაროები

• Zaremba, Alan Jay, 2015. Crisis Communication theory and practice. Routledge 2 Park Square, Milton Park, Abingdon, Oxon OX14 4RN 711 Third Avenue, New York, NY 10017;

• Coombs, W. & Holladay, Sherry J, 2010. The Handbook of Crisis Communication. John Wiley&Sons Ltd, The Atrium, Southern Gate, Chichester, West Sussex, PO19 8SQ, UK;

• Coombs, W. Timothy, 2014, State of Crisis Communication: Evidence and the Bleeding Edge, Research Journal of the Institute for Public Relations Vol. 1, No.1;

• Coombs, W. Timothy, 2019. Ongoing crisis commumication: planning, managing, and responding. Texas A&M University, College Station, Texas, USA;

• Oliveira, Maria de Fatima, 2013. Multicultural Environments and Their Challenges to Crisis Communication, Journal of Business Communication, www.sagepub.com;

• Civelek Emre Mustafa, Çemberci Murat, Eralp Necati Erdem, 2016. The Role of Social Media in Crisis Communication and Crisis Management. International Journal of Research in Business & Social Science;

• Farha, Mahmoud Abu, 2015. Social Media and Crises Communication Management, https://www.researchgate.net;

• Proof Strategies. The Impact of Social Media on Crisis Management. http://www.getproofusa.com;

• Strawser, Bryan, 2022. Lessons fos Crisis Communication https://bryghtpath.com

• Nijkrake, J., Gosselt, J., & Gutteling, J., 2015. Competing frames and tone in corporate communication versus madia coverage during the crisis. Public Relations Review, 41(1).

• Zamour, Khaled & Gorpe, Tevhide Serra, 2017. Crisis management: a historical and conceptual approach for a better understanding of today’s crises. https://www.intechopen.com);

• RockDove Solutions, 2018. What is Crisis Communication? https://www.rockdovesolutions.com

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2023-04-21

როგორ უნდა ციტირება

გამოცემა

სექცია

Articles
Loading...