ქართული კომპანიების კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის ამაღლების გზები და მისი სრულყოფა-განვითარების ძირითადი მიმართულებანი
DOI:
https://doi.org/10.52340/gbsab.2023.03ანოტაცია
21-ე საუკუნეში ბიზნესი დიდი გამოწვევების წინაშე დგას. თამამად შეიძლება ითქვას, რომ კონკურენტული ბრძოლა არის დაუნდობელი. ბიზნესს ყოველდღიურად უწევს გადარჩენაზე ფიქრი. კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობა კი ამის საშუალებას იძლევა. სტატიაში განხილულია ქართული კომპანიების კორპორატიული სოციალური პასუხისმგებლობის ამაღლების გზები. ჩატარებულია კვლევა და გამოკითხულია როგორც ბიზნესმენები, ისე კომპანიაში დასაქმებული პიროვნებები. გამოკითხვა ჩატარდა სატელეფონო ინტერვიუს მეშვეობით. შევიმუშავეთ გარკვეული რეკომენდაციები პრობლემის გადასაჭრელად და ასევე მათთვის, ვინც დაინტერესებულია აღნიშნული საკითხით. ჩვენ მიერ რესპოდენტები გამოიკითხა აღმოსავლეთ საქართველოს მასშტაბით. სამომავლოდ, ამ საკითხით დაინტერესებულ მკვლევარებს, საშუალება ექნებათ, უფრო ზუსტი სურათის სანახავად გამოიკვლიოს ქვეყნის დანარჩენი ნაწილი. თუმცა, თუ გავითვალისწინებთ, რომ საქართველო პატარა ქვეყანაა საერთო კულტურული ღირებულებებით, ეს კვლევა გვაძლევს საკმარის ინფორმაციას.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
Freeman, E. (1984). Strategic Management: A Stakeholder Approach. Pitman Press.
Brown, T., & Dacin, P. (January 1997 г.). The Company and the Product: Corporate Associations. Journal of Marketing, 61, 68-84. Получено из https://www.jstor.org/stable/1252190.
ალიზადერად, ზ. (2021). კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის (კსპ) ცხადგრძნობის გავლენის კორპორაციული სოციალური პასუხისმგებლობის (კსპ) ცხადგრძნობის გავლენის. თბილისი: საქართველოს უნივერსიტეტი.
ჩამოტვირთვები
გამოქვეყნებული
როგორ უნდა ციტირება
გამოცემა
სექცია
ლიცენზია
საავტორო უფლებები (c) 2023 მოამბე

ეს ნამუშევარი ლიცენზირებულია Creative Commons Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 საერთაშორისო ლიცენზიით .