ფირმის ეკონომიკა და ეკონომიკური ურთიერთობები
DOI:
https://doi.org/10.52340/mid.2021.469საკვანძო სიტყვები:
საბაზრო ეკონომიკა, ეკონომიკური ურთიერთობები, ეკონომიკური საქმიანობა, ეკონომიკური საქმიანობის სუბიექტები, საოჯახო ბიზნესის ფორმებიანოტაცია
ნაშრომში ჩამოთვლილია და დახასიათებულია როგორც საქართველოში მოქმედი „მეწარმეთა შესახებ“ კანონის საფუძველზე, ასევე მსოფლიოს სხვა ქვეყნებში გავრცელებული ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმის ყველა ფირმის (კომპანიის) საქმიანობა და შექმნის საფუძველი.ფირმა-კომპანია-საწარმო-ორგანიზაცია წარმოადგენს ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებისა და ეკონომიკური ურთიერთობების განსაკუთრებულ ელემენტს. მისი მეშვეობით ხდება ბაზრის მოთხოვნა-მიწოდების დაბალანსება და გაცვლა- განაწილების პროცესის შესრულება, რაც შესაძლებელია წარმოებული პროდუქციის, შესრულებული სამუშაოსა და გაწეული მომსახურების არსებობის შემთხვევაში.
Downloads
წყაროები
М.С. Мокий. Экономика предприятия. М., 2008.
Д.А. Стоунер, Э.Г. Долан. Введение в бизнес. М., 1991.
გ. ერქომაიშვილი. „ფირმის ეკონომიკა“, თბილისი, 2013.
გ. ამყოლაძე, ი. ამყოლაძე, მ. ჩხენკელი. საწარმოთა ეკონომიკის, სამეწარმეო საქმიანობისა და მარკეტინგის განმარტებითი ლექსიკონი. თბილისი, 2006.
გ. ამყოლაძე, ი. ამყოლაძე. „სამეწარმეო საქმიანობა“. თბილისი, 2017.
მ. ლომსაძე-კუჭავა, ხ. გიორგაძე. „მცირე ბიზნესი“, სტუ, თბილისი, 2018.