ფირმის ეკონომიკა და ეკონომიკური ურთიერთობები

ავტორები

  • გურამ ამყოლაძე
  • იოსებ ამყოლაძე

DOI:

https://doi.org/10.52340/mid.2021.469

საკვანძო სიტყვები:

საბაზრო ეკონომიკა, ეკონომიკური ურთიერთობები, ეკონომიკური საქმიანობა, ეკონომიკური საქმიანობის სუბიექტები, საოჯახო ბიზნესის ფორმები

ანოტაცია

ნაშრომში ჩამოთვლილია და დახასიათებულია როგორც საქართველოში მოქმედი „მეწარმეთა შესახებ“ კანონის საფუძველზე, ასევე მსოფლიოს სხვა ქვეყნებში გავრცელებული ორგანიზაციულ-სამართლებრივი ფორმის ყველა ფირმის (კომპანიის) საქმიანობა და შექმნის საფუძველი.ფირმა-კომპანია-საწარმო-ორგანიზაცია წარმოადგენს ქვეყნის ეკონომიკის განვითარებისა და ეკონომიკური ურთიერთობების განსაკუთრებულ ელემენტს. მისი მეშვეობით ხდება ბაზრის მოთხოვნა-მიწოდების დაბალანსება და გაცვლა- განაწილების პროცესის შესრულება, რაც შესაძლებელია წარმოებული პროდუქციის, შესრულებული სამუშაოსა და გაწეული მომსახურების არსებობის შემთხვევაში.

Downloads

Download data is not yet available.

წყაროები

М.С. Мокий. Экономика предприятия. М., 2008.

Д.А. Стоунер, Э.Г. Долан. Введение в бизнес. М., 1991.

გ. ერქომაიშვილი. „ფირმის ეკონომიკა“, თბილისი, 2013.

გ. ამყოლაძე, ი. ამყოლაძე, მ. ჩხენკელი. საწარმოთა ეკონომიკის, სამეწარმეო საქმიანობისა და მარკეტინგის განმარტებითი ლექსიკონი. თბილისი, 2006.

გ. ამყოლაძე, ი. ამყოლაძე. „სამეწარმეო საქმიანობა“. თბილისი, 2017.

მ. ლომსაძე-კუჭავა, ხ. გიორგაძე. „მცირე ბიზნესი“, სტუ, თბილისი, 2018.

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2021-08-03

გამოცემა

სექცია

Articles