მომხმარებელთა ქცევის თავისებურებები და ფსიქოლოგიური ფაქტორების გავლენა მომსახურების პროცესში

მომხმარებელთა ქცევის თავისებურებები და ფსიქოლოგიური ფაქტორების გავლენა მომსახურების პროცესში

ავტორები

  • ნათია კვიჟინაძე თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ქეთი მშვენიერიძე თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ნანული დუღაშვილი თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • დავით თოფურია თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml
  • ნინო ინწკირველი თბილისის სახელმწიფო სამედიცინო უნივერსიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/jecm.2024.04.16

საკვანძო სიტყვები:

customer behavior, influence, psychological factors

ანოტაცია

ფარმაცევტებისა და სააფთიაქო ქსელის მომხმარებლების გამოკითხვის შედეგების შეჯერების შედეგად გამოიკვეთა შემდეგი მნიშვნელოვანი საკითხები: ფარმაცევტების დიდ ნაწილს აქვს მზაობა და მნიშვნელოვან ფაქტორად მიიჩნევს მომსახურების ეფექტური წარმართვისთვის მომხმარებელთა ქცევის თავისებურების განსაზღვრას და მათზე დაკვირვებას. ფარმაცევტთა დიდი ნაწილი აფიქსირებს მომხარებლის მხრიდან  ხშირად გამოწვეულ აგრესიულ და არაჯანსაღ ქცევას, რომლის შემთხვევაშიც უმეტესად უწევთ მათ დამოუკიდებლად სიტუაციის განეიტრალება, მენეჯერის და კომპანიის მენეჯმენტის დახმარების გარეშე; კვლევის შედეგებზე დაყრდნობით, მომხარებელთა აგრესიული ქცევა უმეტეს წილად ვლინდება მათი არაადეკვატური ქცევის მომენტში, რომელიც გამოწვეულია ხშირად ლოდინის ფაქტორითა და აგრეთვე მედიკამენტებზე ფინანსური ხელმისაწვდომობის გათვალისწინებით; მომხმარებელთა უმეტესი ნაწილი ირჩევს მომსახურების ხარისხს და ამიტომაც მიმართავს ერთი და იგივე  სააფთიაქო ქსელს.

Downloads

Download data is not yet available.

წყაროები

მომხმარებელთა ქცევა - მაია ვეშგური 2019წ.

https://tsu.ge/assets/media/files/7/biblioteka/momx.qceva.pdf

გარემო ფაქტორების გავლენა მომხმარებელთა ქცევაზე და მათი მოხიბვლის მეთოდები - მარი ბერიანიძე 2021წ. https://openscience.ge/bitstream/1/2705/1/Mari%20Berianidze%20Samagistro.pdf

მარკეტინგი 1 - ბაბულია მღებრიშვილი

https://old.tsu.ge/data/file_db/economist_faculty/mark1t5.pdf

ფსიქოლოგიის, ეთიკისა და ეტიკეტის გავლენა ბიზნესის წარმატებაზე - გიგა ქიქავა, 2019წ.

https://openscience.ge/bitstream/1/376/1/samagistro%20qiqava.pdf

მომხმარებლის ლოიალობის განწყობა და მისი რიგიდობა-ფლექსიბილობის განმსაზღვრელი ფაქტორები - გ.გოროშიძე, ნ.ფურცელაძე

https://psychologic.files.wordpress.com/2008/01/loyalty.pdf

ლოიალური მომხმარებელი არ არსებობს - ეკა კევლიშვილი

https://www.pmo-bc.com/storage/app/uploads/public/5eb/d71/269/5ebd712699112337968844.pdf

Consumer behaviour of pharmacy customers, Choice of pharmacy and over-the-counter medicines - Katarina Boström – Bachelor of Business Administration Thesis, International Business, 2011

https://www.theseus.fi/bitstream/handle/10024/38151/bostrom_katarina.pdf?sequence=

Situational Factors That Affect People’s Buying Behavior –

Situational Factors That Affect People’s Buying Behavior (lardbucket.org)

Germany – Europe’s Largest Pharmaceutical Market. Prof Dr Hagen Pfunder, Management Board, Roche Pharma AG. 2021-2022 წ.

https://www.gtai.de/resource/blob/63952/21bad69357f5f17af57bad0aa6c0a62c/ThePharmaceuticalIndustryGermany.pdf .

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-09-07

როგორ უნდა ციტირება

კვიჟინაძე ნ., მშვენიერიძე ქ., დუღაშვილი ნ., თოფურია დ., & ინწკირველი ნ. (2024). მომხმარებელთა ქცევის თავისებურებები და ფსიქოლოგიური ფაქტორების გავლენა მომსახურების პროცესში. ექსპერიმენტული და კლინიკური მედიცინა, (4), 57–59. https://doi.org/10.52340/jecm.2024.04.16

გამოცემა

სექცია

Articles

ამ ავტორ(ებ)ის ყველაზე წაკითხვადი სტატიები

1 2 > >> 

მსგავსი სტატიები

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.

Loading...