გადასვლა ძირითად შიგთავსზე
მთვარ მენიუზე გადასვლა
მიმდინარე ნომერზე გადასვლა
საიტის სარდაფზე გადასვლა
Open Menu
საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები
საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები
მთავარი
რედაქცია
საორგანიზაციო კომიტეტი
მიმდინარე
არქივები
კონტაქტი
ძებნა
რეგისტრაცია
შესვლა
მიმდინარე გამოცემა
ტომ. 5 (2024)
გამოქვეყნებული:
2024-11-07
თანამედროვე (ხელოვნური ინტელექტი) ტექნოლოგიები განათლებაში
STEM განათლება და ინოვაციური მეთოდები, ხელოვნური ინტელექტის ინტეგრაცია სასწავლო პროცესში
ნოდარ ცაგარეიშვილი
12-16
pdf
ხელოვნური ინტელექტი - Open AI ChatGPT ციფრული რეალობის გამოწვევები განათლებაში
მარიამ ზაქარიაშვილი
17-36
pdf
საინფორმაციო ტექნოლოგიებისა და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების პერსპექტივები ანატომია-ფიზიოლოგიის საგნის სწავლების პროცესში
გელა აზიკური
37-47
pdf
ციფრული რეალობა - გამოწვევა პროფესიული განათლების მასწავლებლისთვის
მადონა მიქელაძე, ნინო გოგმაჩაძე
60-70
PDF (English)
ციფრული ინოვაციის პრაქტიკა და მხარდამჭერი მექანიზმენი სკოლებში
მადონა მიქელაძე, თათია ნაკაშიძე-მახარაძე
60-70
pdf
ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში
სვიმონ ოხანაშვილი
71-78
pdf
Information Technologies and Artificial Intelligence in the Training of Future Teachers (Experience of the Department of Music Art at H.S. Skovoroda Kharkiv National Pedagogical University)
Volodymyr Fomin, Oksana Vasilyeva, Oleksandr Kim, Kateryna Yuryeva
79-89
pdf (English)
ადრეული (სკოლამდელი) განათლება
ბავშვთა მიმართ ძალადობა და ძალადობის იდენტიფიცირების საკითხები სკოლამდელ დაწესებულებაში
მარეხი ნიკოლაძე, ნინო მამრიკიშვილი
90-95
pdf
ციფრული ტექნოლოგიები ადრეულ და სკოლამდელ განათლებაში
თინათინ გიორგაძე
96-101
pdf (English)
ტექნოლოგიის ინტეგრირება სკოლამდელ სასწავლო გარემოში
მონიკა გეგენავა
102-107
pdf
სკოლამდელი დაწესებულების თანამშრომლობის მნიშვნელობა ოჯახთან და თემთან
ნაირა ტარუღაშვილი
108-110
pdf
The Experience of Denmark in Working with Preschool Children: What Can Ukraine Learn?
Aliona Ponomarenko, Kateryna Yuryeva
111-122
pdf (English)
საგნის სწავლების მეთოდიკა
შემოქმედებითი წერის გამოწვევები და სარგებელი
ლელა ეძგვერაძე, ანა ქარცივაძე, მონიკა გეგენავა
123-130
pdf
დიფერენცირებული სწავლების როლი მოსწავლეთა თვითშეფასების ჩამოყალიბების პროცესში
ნინო ნახუცრიშვილი, მარიამ მიქაძე
132-146
pdf
დილემებით სწავლების როლი სწავლა-სწავლებაში
მანანა ბოჭორიშვილი
147-153
pdf
სახელმწიფო ენა და რეფორმა
ნათელა მაღლაკელიძე
154-162
pdf
საოლიმპიადო შინაარსის უტოლობების ჭეშმარიტების დამტკიცების ერთი ხერხის შესახებ
ვლადიმერ ადეიშვილი, ივანე გოქაძე
163-167
pdf
ზოგიერთი ტიპის ამოცანები ალბათობის თეორიიდან
თეიმურაზ გიორგაძე
168-172
pdf
კომპლექსური რიცხვების მნიშვნელობა მათემატიკაში
მამული ბუჭუხიშვილი
173-176
pdf
Studies on English Language Teaching in Georgia: A Literature Review (2016-2023)
Tamar Mikeladze
177-188
pdf (English)
ჯგუფური მუშაობის ძირითადი პრინციპები საკლასო ოთახში
ნათია გაბაშვილი
189-195
pdf (English)
გონივრულად აზროვნება და მოქმედება ჩარჩოების გარეშე: მოსწავლეებში კრიტიკული აზროვნების უნარის გაძლიერება
ნინო ბალუაშვილი
196-203
pdf (English)
ჰარკნესის მეთოდი ინგლისური ენის კითხვის უნარის სწავლებაში
სოფიო მორალიშვილი, იზოლდა ჩხობაძე
204-212
pdf
ბუნებისმეტყველებისა და ინგლისური ენის ინტეგრირებულად სწავლება დაწყებით საფეხურზე
ნათელა ბაღათრიშვილი, ანა გიგაური
213-224
pdf
ქიმია- ბიოლოგიის ინტეგრირებული სწავლების კიდევ ერთი მეთოდი
დარეჯან მარგალიტაშვილი, მაგდა დავითაშვილი, მზია ღაღოლიშვილი
225-231
pdf
კომპლექსური დავალების როლი ფიზიკის გაკვეთილზე
ნინო ჟონჟოლაძე
232-238
pdf
კლიმატური წიგნიერება სკოლაში
მაია ბლიაძე, შორენა ტყემალაძე
239-248
pdf
დიფერენცირებული მიდგომა, როგორც შემეცნებითი უნარის განვითარების საშუალება მუსიკის გაკვეთილებზე
დალი დოლიძე
249-258
pdf
მუსიკის საგნის სწავლებისათვის კადრების მომზადების შესახებ
თამარ ძველაია
259-267
pdf
ჭადრაკის მასწავლებლის მომზადების პრაქტიკის კვლევა
მეგი ესებუა
268-278
pdf
ინოვაციები უმაღლეს განათლებაში
ფინანსური და ეკონომიკური წიგნიერების სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში უნივერსალური დიზაინის ციფრული და მატერიალური სასწავლო რესურსების გამოყენებით
ანა ანუშიძე, დავით ბერიძე
279-286
pdf
საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR), როგორც უმაღლესი განათლების ტრანსფორმაციისა და განვითარების სტრატეგიული ინსტრუმენტი რეგიონულ უნივერსიტეტებში
ლალი ძამუკაშვილი
287-293
pdf
პრობლემური სიტუაციების გამოყენება ბუნებისმეტყველების გაკვეთილებზე, როგორც მოსწავლეთა შემეცნებითი უნარების განვითარების სტრატეგია
ნინო მოდებაძე
294-299
pdf
განათლების მენეჯმენტი
უმაღლესი განათლების როლი კურსდამთავრებულთა უნარებსა და დამსაქმებლის მოლოდინებს შორის შეუსაბამობის შემცირებაში
დიმიტრი ჯაფარიძე, შორენა მაღლაკელიძე, ეკატერინე შავერდაშვილი, დავით თუთბერიძე
300-318
pdf
ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტის სოციალური მეცნიერებების მიმართულების სამაგისტრო საგანმანათლებლო პროგრამების განხორციელების საუკეთესო პრაქტიკა და გამოწვევები
ნინო ჩახუნაშვილი
319-329
pdf
დაწყებითი საფეხურის მასწავლებელთა თვითეფექტიანობის კვლევა, თელავის მუნიციპალიტეტის საჯარო სკოლების მაგალითზე
ნინო ბასილაშვილი, სალომე თათულიშვილი, ნინო გიგილაშვილი, ნინო ყურაშვილი
330-338
pdf
ოჯახი და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულება
Nino Vakelishvili, ზეინაბი კაკალაშვილი
339-347
pdf
განათლების მდგრადი განვითარების გამოწვევები საქართველოში
გვანცა მოლაშვილი
348-355
pdf
განათლების ისტორია
გენდერული პერსპექტივები ისტორიის სწავლებისას: გამოწვევები და შესაძლებლობები
დავით მალაზონია, თამარ ფხალაძე
356-375
pdf
სწავლების ორგანიზაცია და მეთოდიკა ქუთაისის სათავადაზნაურო გიმნაზიაში - „პედაგოგიური რჩევა“
იმერი ბასილაძე, მაია ახვლედიანი, სოფიო მორალიშვილი
379-389
pdf
ფიზიკური აღზრდის საკითხები იაკობ გოგებაშვილის შემოქმედებაში და თანამედროვეობა
დავით მახაშვილი
390-394
pdf
განათლებისა და განვითარების ფსიქოლოგია
მშობლებსა და მოზარდს შორის ურთიერთობის თავისებურებების შესწავლა
დავით ქათამაძე, ქეთევან ბერიძე, რუსუდან კეჭაყმაძე, შორენა მესხიძე
395-408
pdf
ემოციური ინტელექტისა და სოციალური სწავლების მნიშვნელობა ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში
მაია ბრეგაძე
409-421
pdf
სწავლების პროცესში ღირებულებითი ორიენტაციების პრობლემა
ნინო ორჯონიკიძე, მაია ახვლედიანი, ლალი აბდალაძე
422-428
pdf
განათლების ფილოსოფია
The Muses Do Not Fall Silent! (Art in Times of War)
Maryna Tkachenko, Alla Sokolova, Kateryna Yuryeva
429-439
pdf (English)
ინკლუზიური განათლება
დასწავლის უნარის დარღვევის მქონე მოსწავლეთა ჩართულობის კვლევა საგაკვეთილო პროცესში (ქართული ენისა და ლიტერატურის საგნის სწავლების მაგალითზე მე-5 კლასი)
შორენა ძამუკაშვილი, მაკა სიდამონიძე, Khatuna Ergemlidze
440-445
pdf
ბავშვის უფლებები
არასრულწლოვანთა უფლება სამკვიდრო სამართალწარმოების პროცესში
მარიამ გინტური
446-454
pdf
არასრულწლოვანთა პერსონალური მონაცემების დამუშავება საგანმანათლებლო დაწესებულებებში
მარიამ მამულაძე
455-468
pdf
ყველა გამოცემის ნახვა
ენა
English
ქართული
საკვანძო სიტყვები