საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR), როგორც უმაღლესი განათლების ტრანსფორმაციისა და განვითარების სტრატეგიული ინსტრუმენტი რეგიონულ უნივერსიტეტებში
DOI:
https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.32საკვანძო სიტყვები:
საზოგადოებასთან ურთიერთობა, უნივერსიტეტი, იმიჯის მენეჯმენტი, უნივერსიტეტის განვითარებაანოტაცია
თანამედრო ეპოქაში, როდესაც აკადემიურ ინსტიტუტებს შორის კონკურენცია უფრო და უფრო მზარდი ხდება, უნივერსიტეტის პოზიტიური იმიჯი განსაკუთრებულ მნიშვნელობას იძენს სტუდენტების, მკვლევარებისა თუ დაფინანსების მოზიდვის კუთხით. საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) დეპარტამენტის ეფექტური მუშაობა განმსაზღვრელ როლს ასრულებს უნივერსიტეტის მისიისა და მიზნების მხარდაჭერის პროცესში; შიდა და გარე კომუნიკაციის მართვისას, გამჭვირვალობის, ინსტიტუციური, აკადემიური ინტერესების დაბალანსებისა და ციფრულ კომუნიკაციებთან ადაპტაციის დროს. უნივერსიტეტის რეპუტაციის შექმნა-შენარჩუნება და მისი ფორმირება გრძელვადიან რეჟიმში, სწორედ, პიარის დამსახურებით ხდება.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
Gregory, A. (2010). Planning and Managing Public Relations Campaigns: A Strategic Approach. London: Kogan Page.
Roper, J., & Fill, C. (2012). Corporate Reputation, Brand and Communication. Pearson.
https://www.google.ge/books/edition/Corporate_Reputation/ceD8XwAACAAJ?hl=ka
Ledingham, J. A. (2003). "Explicating Relationship Management as a General Theory of Public Relations," Journal of Public Relations Research, 15(2), 181-198.
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1207/S1532754XJPRR1502_4
Kotler, P., & Fox, K. F. (1995). Strategic Marketing for Educational Institutions. Prentice Hall
Waters, R. D., Tindall, N. T., & Morton, T. S. (2010). Media catching and the journalist–public relations practitioner relationship: How social media are changing the practice of media relations. Journal of Public Relations Research, 22(3), 241-264.
Grunig, J. E., & Hunt, T. (1984). Managing Public Relations. Holt, Rinehart & Winston.
https://scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2594463
García, C., & Fernández, M. (2018). The role of social media in university reputation. Journal of Marketing for Higher Education, 28(2), 253-272.
https://www.researchgate.net/publication/329369879_The_Role_of_Social_Media_in_Higher_Education