საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR), როგორც უმაღლესი განათლების ტრანსფორმაციისა და განვითარების სტრატეგიული ინსტრუმენტი რეგიონულ უნივერსიტეტებში

ავტორები

  • ლალი ძამუკაშვილი იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსტიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.32

საკვანძო სიტყვები:

საზოგადოებასთან ურთიერთობა, უნივერსიტეტი, იმიჯის მენეჯმენტი, უნივერსიტეტის განვითარება

ანოტაცია

თანამედრო ეპოქაში, როდესაც აკადემიურ ინსტიტუტებს შორის კონკურენცია უფრო და უფრო მზარდი ხდება, უნივერსიტეტის პოზიტიური იმიჯი განსაკუთრებულ მნიშვნელობას იძენს სტუდენტების, მკვლევარებისა თუ დაფინანსების მოზიდვის კუთხით. საზოგადოებასთან ურთიერთობის (PR) დეპარტამენტის ეფექტური მუშაობა განმსაზღვრელ როლს ასრულებს უნივერსიტეტის მისიისა და მიზნების მხარდაჭერის პროცესში; შიდა და გარე კომუნიკაციის მართვისას, გამჭვირვალობის, ინსტიტუციური, აკადემიური ინტერესების დაბალანსებისა და ციფრულ კომუნიკაციებთან ადაპტაციის დროს. უნივერსიტეტის რეპუტაციის შექმნა-შენარჩუნება და მისი ფორმირება გრძელვადიან რეჟიმში, სწორედ, პიარის დამსახურებით ხდება. 

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

Gregory, A. (2010). Planning and Managing Public Relations Campaigns: A Strategic Approach. London: Kogan Page.

https://books.google.ge/books/about/Planning_and_Managing_Public_Relations_C.html?id=sxwH0MQnMdYC&redir_esc=y

Roper, J., & Fill, C. (2012). Corporate Reputation, Brand and Communication. Pearson.

https://www.google.ge/books/edition/Corporate_Reputation/ceD8XwAACAAJ?hl=ka

Ledingham, J. A. (2003). "Explicating Relationship Management as a General Theory of Public Relations," Journal of Public Relations Research, 15(2), 181-198.

https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1207/S1532754XJPRR1502_4

Kotler, P., & Fox, K. F. (1995). Strategic Marketing for Educational Institutions. Prentice Hall

https://www.researchgate.net/publication/337411848_Philip_KOTLER_e_Karen_FOX_Strategic_Marketing_for_Educational_Institutions_New_Jersey_Prentice-Hall_1995_474_p

Waters, R. D., Tindall, N. T., & Morton, T. S. (2010). Media catching and the journalist–public relations practitioner relationship: How social media are changing the practice of media relations. Journal of Public Relations Research, 22(3), 241-264.

https://www.researchgate.net/publication/232865093_Media_Catching_and_the_Journalist-Public_Relations_Practitioner_Relationship_How_Social_Media_are_Changing_the_Practice_of_Media_Relations

Grunig, J. E., & Hunt, T. (1984). Managing Public Relations. Holt, Rinehart & Winston.

https://scirp.org/reference/referencespapers?referenceid=2594463

García, C., & Fernández, M. (2018). The role of social media in university reputation. Journal of Marketing for Higher Education, 28(2), 253-272.

https://www.researchgate.net/publication/329369879_The_Role_of_Social_Media_in_Higher_Education

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-11-07

როგორ უნდა ციტირება

ძამუკაშვილი ლ. (2024). საზოგადოებასთან ურთიერთობა (PR), როგორც უმაღლესი განათლების ტრანსფორმაციისა და განვითარების სტრატეგიული ინსტრუმენტი რეგიონულ უნივერსიტეტებში. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები , 5, 287–293. https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.32

გამოცემა

სექცია

ინოვაციები უმაღლეს განათლებაში

მსგავსი სტატიები

1 2 3 4 5 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.