ფინანსური და ეკონომიკური წიგნიერების სწავლება ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში უნივერსალური დიზაინის ციფრული და მატერიალური სასწავლო რესურსების გამოყენებით
DOI:
https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.31საკვანძო სიტყვები:
ფინანსური და ეკონომიკური წიგნიერება, ზოგადი განათლება, არაფორმალური განათლება, უნივერსლური დიზაინის სასწავლო რესურსების შექმნა და გამოყენებაანოტაცია
თემა ეფუძნება 2020-2023 წლებში ევროპის ქვეყნების, იაპონიის, ჩინეთი საუკეთესო გამოცდილებას და 2023-2024 წლებში ჩვენს მიერ ჩატარებული სამი ფოკუს ჯგუფის და Forms კითხვარის გზით ნაჩვენებ შედეგებს, რომლის ფარგლებშიც შეგროვდა სხვადასხვა სკოლამდელი აღზრდის და ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულების სამივე საფეხურის მონაცემები. გამოიკვეთა რომ არითმეტიკის საფუძვლების, ფინანსური უნარების და ეკონომიკური წიგნიერების თვალსაზრისით აქტივობების განხორციელება, შესაბამისი ინფორმაციის გააზრება ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებში ფრაგმენტულია და არ ატარებს სისტემურ, თანმიმდევრულ ხასიათს, რომელიც უზრუნველყოფდა თითოეული მოსწავლის სააზროვნო უნარების განვითარებას ფინანსური და ეკონომიკური მიმართულებით. საკითხის აქტუალობიდან გამომდინარე ზოგადსაგანმანათლებლო დაწესებულებებს ესაჭიროებათ მოქნილი და ეფექტიანი სასწავლო პროექტები, რომლებიც სასწავლო პროცესში უზრუნველყოფს ყველა მოსწავლის ჩართულობას, შესაბამისი უნივერსალური დიზაინის ციფრული და მატერიალური რესურსების გამოყენებით.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
სწავლების და განვითარების თეორიები
https://aducation2021.blogspot.com/2021/07/blog-post_20.html
რთული ქცევის მართვის გზამკვლევი
https://aducation2021.blogspot.com/2021/05/blog-post_28.html
როგორ ვითანამშრომლოთ ეფექტიანად, გზამკვლევი
https://aducation2021.blogspot.com/2021/05/blog-post.html
ინფოგრაფიკების/გრაფიკული ორგანიზატორების გამოყენების ინსტრუქციები და იდეები