სკოლამდელი დაწესებულების თანამშრომლობის მნიშვნელობა ოჯახთან და თემთან
DOI:
https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.11საკვანძო სიტყვები:
მშობელთან პოზიტიური თანამშრომლობა, მოხალისეობა, სათემო ორგანიზაციის ჩართულობაანოტაცია
ბავშვებთან ეფექტური მუშაობა, ოჯახებთან პარტნიორული ურთიერთობის გარეშე შეუძლებელია. საუკეთესო შედეგებს, ოჯახის და საბავშვო ბაღის მიდგომების თანხვედრა და მათი შეთანხმებული მოქმდება განაპირობებს. ბავშვი ვითარდება ორივე გარემოში, ოჯახშიც და ბაღშიც. ის სწავლობს მაგალითებზე, ურთიერთობით. ბავშვი საერთო ინტერესია, ეს ორი მხარე ერთმანეთს უნდა ავსებდეს და აძლიერებდეს, ურთიერთპატივისცემა, ღია კომუნიკაცია, ინფორმაციის თანამიმდევრული გაცვლა, ერთმანეთის მოსმენა, ურთიერთგაგება, ერთმანეთისაგან სწავლა და თანამშრომლობა ბავშვის კეთილდღეობას ემსახურება. სტატიაში მიმოხილულია ბაღის ცხოვრებაში ოჯახისა და თემის ჩართულობის პრაქტიკული მაგალითები და ბავშვების პრაქტიკული აქტივობის ნიმუშები, რომლებიც თავად ბავშვის განვითარებაზე ახდენს პოზიტიურ გავლენას, ხოლო მშობლებსა და თემს მეტ მოტივაციას აძლევს ბაღის ცხოვრებაში მეტი ჩართულობისათვის.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
დოლიძე., ხ, ბაქრაძე,ნ და ჯიჯავაძე., 2020 ,,ადრეული განათლების კურიკულუმი“, მეთოდური სახელმძღვანელო, თბილისი. გამომცემლობა ,,უნივერსალი“.
ბასილაძე., ი, ბალანჩივაძე., ი და ბერუჩაშვილი., მ; 2018., ,,ადრეული განათლების კურიკულუმები და მათი განვიტარების სხვადასხვა ასპექტები“., რედაქტორები, ვლ. ადეიშვილი, ნ. ქობულაძე; აკაი წერეთლის სახელმწიფო უნივერსიტეტის გამომცემლობა; ISBN 978-9941-455-62-9, ქუთაისი
ბარბაქაძე., ლ., 2022., ,,მშობელთა ჩართულობა და პოზიტიური მშობლობის მხარდაჭერა“., საერთაშორისო კონფერენცია: ,,ადრეული განათლება და ზრუნვა“; გაეროს ბავშვთა ფონდი საქართველოში, აჭარის ავტონომიური რესპუბლიკის განათლების, კულტურისა და სპორტის სამინისტრო, სსიპ ბათუმის შოთა რუსთაველის სახელმწიფო უნივერსიტეტი., ISBN 978-9941-8-5-29-5., ბათუმი.