ხელოვნური ინტელექტი განათლებაში

ავტორები

  • სვიმონ ოხანაშვილი იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსტიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.06

საკვანძო სიტყვები:

ხელოვნური ინტელექტი, პერსონალიზირებული სწავლება, ინტერაქტიული სიმულაციები, ვირტუალური ლაბორატორიები, აპლიკაცია, ტუტორები, ანიმაციები, ვიზუალური შემეცნება, ავტომატური შეფასება

ანოტაცია

სწავლა და სწავლება რთული გონებრივი და ფიზიკური პროცესია იგი გარკეულ  უნარ-ჩვევებს, ნებისყოფას,  გამოცდილებას, მიზანს,    სურვილს, ჯანმრთელობას   და განწყობას მოითხოვს, ამას ემატება  სასწავლო გარემო, სახელმძღვანელოებების  მეთოდური დონე,  რაოდენობა და პედაგოგის ცოდნა და გამოცდილება.  აღსანიშნავია, რომ დღეს  ყველა  ტექ­ნო­ლო­გი­ურ მიღ­წე­ვას შო­რის,  ხე­ლოვ­ნუ­რი ინ­ტე­ლექ­ტი  არის მძლავრი ინსტრუმენტი ხარისხიანი  განათლების მისაღებად.   მას შე­უძ­ლია ახალი მიდგომებით  გარდატეხა  მო­ახ­დი­ნოს სწავ­ლის ტრა­დი­ცი­ულ მე­თო­დებ­ზე და  შემნას ახალ სასწავლო სისტემები და   სწრაფი  წვდომა  საჭირო რესურსებზე.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-11-07

როგორ უნდა ციტირება

გამოცემა

სექცია

თანამედროვე (ხელოვნური ინტელექტი) ტექნოლოგიები განათლებაში

მსგავსი სტატიები

1 2 > >> 

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.