საინფორმაციო ტექნოლოგიებისა და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების პერსპექტივები ანატომია-ფიზიოლოგიის საგნის სწავლების პროცესში

ავტორები

  • გელა აზიკური იაკობ გოგებაშვილის სახელობის თელავის სახელმწიფო უნივერსტიტეტი image/svg+xml

DOI:

https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.03

საკვანძო სიტყვები:

ანატომია-ფიზიოლოგია, ვირტუალური რეალობა, 3D Organon VR Anatomy, ხელოვნური ინტელექტი

ანოტაცია

კვლევის შედეგად დადგინდა რომ თანამედროვე ტექნოლოგიები ამაღლებს სტუდენტთა სწავლების ხარისხს,  ვირტუალური რეალობის მაღალი ტექნოლოგიების გამოყენებით მცირდება ინფორმაციის გადაცემის  ხანგრძლივობა, უმჯობესდება და მოდერნიზდება სტუდენტთა ლაბორატორიული და  პრაქტიკული სამუშაო პროცესი. ლექტორებსა და სტუდენტებს შესაძლებლობა ეძლევათ მიიღონ ინფორმაცია და იმუშაონ სივრცითი, ინტერაქტიული, ადამიანის ანატომიის მოდელების მეშვეობით, რაც სწავლის პროცესს უფრო საინტერესოს და სახალისოს ხდის. ხელოვნური ინტელექტის ისეთი რესურსების გამოყენება როგორიცაა ChatGpt, Gemini, Microsoft Copilot, Heuristi.ca, OpenReead, acefy.ai, AdobeFirefly და Ideogram სტუდენტებს საშუალებას აძლევს გაიმყარონ ცოდნა და გაიადვილონ მომზადება სწავლების ისეთ კომპონენტებში, როგორიცაა ღია და დახურულ ტესტებზე მუშაობა, ქვიზების და ქეისების შექმნა, მოაწყონ საინტერესო დისკუსია-დებატები, უკეთესად მოემზადნენ შუალედური და ფინალური გამოცდებისთვის, მიიღონ მყარი ცოდნა.

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##

წყაროები

კვაჭაძე, ი. (2021). ადამიანის ფიზიოლოგია. თბილისი: თსსუ.

კაციტაძე, ზ. (1995). ადამიანის ანატომია. თბილისი: გამომცემლობა „მედიცინა“.

სუპატაშვილი, გ. ქაქჯაია, გ. (2001). გარემო და ადამიანი. თბილისი: თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა.

ქაჯაია, გ. (1997). ბიოსფერო და საზოგადოება. თბილისი: გერმანიის ტექნიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ფედერალური სამინისტროს დახმარებით.

Lilly, J. (2022). 3D Organon VR Anatomy. Journal of the Medical Library Association JMLA, 110(2), 276-278

https://orcid.org/0000-0001-5246-9765

https://doi.org/10.5195/jmla.2022.1341

ჩამოტვირთვები

გამოქვეყნებული

2024-11-07

როგორ უნდა ციტირება

აზიკური გ. (2024). საინფორმაციო ტექნოლოგიებისა და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების პერსპექტივები ანატომია-ფიზიოლოგიის საგნის სწავლების პროცესში. საერთაშორისო სამეცნიერო კონფერენციის „განათლება, კვლევა, პრაქტიკა“ შრომები , 5, 37–47. https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.03

გამოცემა

სექცია

თანამედროვე (ხელოვნური ინტელექტი) ტექნოლოგიები განათლებაში

მსგავსი სტატიები

თქვენ ასევე შეგიძლიათ მსგავსი სტატიების გაფართოებული ძიების დაწყება ამ სტატიისათვის.