საინფორმაციო ტექნოლოგიებისა და ხელოვნური ინტელექტის გამოყენების პერსპექტივები ანატომია-ფიზიოლოგიის საგნის სწავლების პროცესში
DOI:
https://doi.org/10.52340/erp.2024.05.03საკვანძო სიტყვები:
ანატომია-ფიზიოლოგია, ვირტუალური რეალობა, 3D Organon VR Anatomy, ხელოვნური ინტელექტიანოტაცია
კვლევის შედეგად დადგინდა რომ თანამედროვე ტექნოლოგიები ამაღლებს სტუდენტთა სწავლების ხარისხს, ვირტუალური რეალობის მაღალი ტექნოლოგიების გამოყენებით მცირდება ინფორმაციის გადაცემის ხანგრძლივობა, უმჯობესდება და მოდერნიზდება სტუდენტთა ლაბორატორიული და პრაქტიკული სამუშაო პროცესი. ლექტორებსა და სტუდენტებს შესაძლებლობა ეძლევათ მიიღონ ინფორმაცია და იმუშაონ სივრცითი, ინტერაქტიული, ადამიანის ანატომიის მოდელების მეშვეობით, რაც სწავლის პროცესს უფრო საინტერესოს და სახალისოს ხდის. ხელოვნური ინტელექტის ისეთი რესურსების გამოყენება როგორიცაა ChatGpt, Gemini, Microsoft Copilot, Heuristi.ca, OpenReead, acefy.ai, AdobeFirefly და Ideogram სტუდენტებს საშუალებას აძლევს გაიმყარონ ცოდნა და გაიადვილონ მომზადება სწავლების ისეთ კომპონენტებში, როგორიცაა ღია და დახურულ ტესტებზე მუშაობა, ქვიზების და ქეისების შექმნა, მოაწყონ საინტერესო დისკუსია-დებატები, უკეთესად მოემზადნენ შუალედური და ფინალური გამოცდებისთვის, მიიღონ მყარი ცოდნა.
##plugins.generic.usageStats.downloads##
წყაროები
კვაჭაძე, ი. (2021). ადამიანის ფიზიოლოგია. თბილისი: თსსუ.
კაციტაძე, ზ. (1995). ადამიანის ანატომია. თბილისი: გამომცემლობა „მედიცინა“.
სუპატაშვილი, გ. ქაქჯაია, გ. (2001). გარემო და ადამიანი. თბილისი: თბილისის უნივერსიტეტის გამომცემლობა.
ქაჯაია, გ. (1997). ბიოსფერო და საზოგადოება. თბილისი: გერმანიის ტექნიკური თანამშრომლობისა და განვითარების ფედერალური სამინისტროს დახმარებით.
Lilly, J. (2022). 3D Organon VR Anatomy. Journal of the Medical Library Association JMLA, 110(2), 276-278